Gdy tylko podszedłem do kasy, żeby złożyć zamówieniu pierwszym bardzo miłym akcentem był serdeczny uśmiech pracowników restauracji, mówiący o tym, że są pozytywnie nastawieni do klienta. Osobiście odebrałem to, jako wyraz szacunku do mnie jako do klienta i jako zachętę do zakupów.Po złożeniu zamówienia, którego przebiegło w bardzo miłej atmosferze, pani podała mi część zamówienia i poprosiła z uśmiechem na twarzy, żebym chwilę zaczekał na dalszą cześć zamówienia, na co się oczywiście zgodziłem i odszedłem zająć miejsce przy stoliku.Po krótkim czasie (niecałe 3 minuty), pani poprosiła mnie o odebraniu reszty zamówienia, co też zrobiłem. Praktycznie wszystko z czym się spotkałem w tym KFC muszę pochwalić, a zwłaszcza zachowanie i wiedza personelu, a także czas obsługi, które stoją na najwyższym poziomie.Jedyną wadą jest wygląd miejsca obsługi, ale można to wybaczyć, ze względu na wszystkie pozostałe czynniki.
Jak dla mnie, pierwszą, istotną kwestią, na którą zwróciłem uwagę była szybka obsługa klienta.Przy kasie nie czekałem zbyt długo, a więc zaskoczyło mnie to bardzo pozytywnie, gdyż zazwyczaj w podobnym marketach czas oczekiwania jest dłuższy.Pani, która kasowała moje towary była uprzejma i uśmiechnięta. Odniosłem wrażenie, że była osobą bardzo skłonna do pomocy. Ceny w tym hipermarkecie nie są zbytnio wygórowane i moim zdaniem na zakupy w Intermarche może sobie pozwolić każdy, kto nie chce zbytnio przepłacić za zakupy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.