Miejscowość Boguszów-Gorce, miesiac temu jakiejś awarii uległ nadajnik sygnału sieci Plus, po wielokrotnych zgłoszeniach w różnych formach do Biura Obsługi Klienta do dziś dnia nie podjęto zadnych działań a bynajmniej nie widać ich rezultatu. Bardzo drażniący jest fakt ,że od miesiąca nie ma tutaj zasięgu lubb jest w bardzo znikomej skali. Dzwoniac do biura obsługi konsultant "nabiera wody w usta" usiłując nam "zamydlić" oczy słowami że wiedzą o awarii i że technicy nad tym pracują. Pytanie, ile można czekać?? i za co im płacić?? skoro telefon jest bez użytku ? Natomiast w odpowiedzi na maile otrzymujemy informacje o możliwości złożenia reklamacji, ciekawe gdyby całe miasto złożyło reklamacje , jaką wtedy by wymyślili wymówkę. Może ktoś się tym zainteresujue dopiero gdy nie daj boże dojdzie do tragedi i nie będzie możliwości wezwania pomocy , przez nieudolność sieci PLUS GSM
Pojechałem dokonać przeglądu technicznego swojego auta. Stacja wyglada bardzo nowocześnie, a personel porusza się w czystych, eleganckich strojach. Ku memu zdziwieniu , kolejka oczekujących na przegląd swoich aut zmniejszałasię bardzo szybko, Czas przyszedł na mnie, zostałem bezzwłocznie poinformowany oo niezbednych dokumentach, po czym przystąpiliśmy do kontroli technicznej, Panowie bardzo sprawnie i szybko dokonali szczegółowej oceny, udzielajac szczerych, rzetelnych rad i informacji. Bardzo Dobra Obśługa
Wjeżdzajac na stacje paliwa Statoil nie zauważyłem żandego pracownika " podjazdowego" , a więc po zatankowaniu paliwa poszedłem do Kasy , czystość lokalu jest bradzo dobra, zarówno jak i eksponowane artykuły, które są starannie eksponowane. natomiast przeraziła mnie jakość obsługi, a dokładnie Pani stojącej przy kasie, jedna Pani była obecnie na stacji która niezbyt miło i przyjemnie przyjmowała lientów w sposób taki , jakby pracowała tam za karę, zajmując sie swoją komórką jednocześnie obsługiwałą mnie przy czym zadając denerwujące chyba wszystkich kierowców pytania " a moze hot doga" lub " może płyn do spryskiwaczy " . Zapewne jeśłi któryś kierowca będzie głodny lub zabraknie mu w/w płynu , z pewnoscią o którys z tych produktów poprosi, nie jestem zadowolony z usług tej stacji w dniu dzisiejszym /
Sklep z artykułami "SMYK" zlokalizowany w Galerii "Victoria" w Wałbrzychu z pewnością przyciąga uwagę rodziców jak i dzieci.Lokal bardzo czysty i zadbany. Szeroka gama asortymentu oferowanego przez sklep, jest starannie posegregowana na odpowiednik półeczkach lub wieszakach jeśłi chodzi o odzież. Każdy towar ma swoje miejsce oraz posiada cenę oraz naklejkę na której zawarte są informacje na temat danego produktu, co ułatwia klientom dokonanie potencjalnemu klientowi zakupu zwłaszcza ze, ceny nie są wygórowane a jakośc towaru bardzo wysoka. Personel pracujący w sklepie prezentuję się bardzo ładnie oraz estetycznie przez jednakowe stroje promujące firmę, osoby te ciągle są widoczne w różnych częściach sklepu, dokładnie i starannie uzuepłniając braki towaru oraz dbając w właściwą jego ekspozycje. Pracownicy sklepu poproszeni o pomoc lub poradę na temat dane produktu, w spomób miły i grzeczny przekazują nam rzetelne informacje, zatem mozna stwierdzić , że osoby tam pracujace są kompetentne oraz znają dobrze swą branże oraz miejsce pracy, okazując dużą wiedze oraz zorientowanie na oczekiwania jak i potrzeby klienta. Na terenie sklepu także znajduję sie pracownik ochrony , który czuwa nad bezpieczeństwem lokalu.
W drodzę powrotnej do domu postanowiłem zatankowac auto. Skorzystałem ze stacji Shell. Po rozpoczęciu tankowania podszedł do mnie pracownik zapytał czy pomóc , ubrany w firmowe ubranie ,grzeczna i miła osoba panowałą nad całą częścią podjazdów dla samochodów. Po zatankowaniu , gdny nadszedł czas płacenia udałem się do kasy, gdzie miła Pani również ubrana w firmowe ubranie poprosiła o należną kwotę, ku mojemu zaskoczeniu z wielką radością i śmiechem prawdopodobnie pomyliła mnie z jakąś inną , być może znajomą jej osobą i zaczeła wypytywać o różne rzeczy o których nie miałem zielonego pojecia. Po chwili gdy powiedziałem że musiała mnie z kimś pomylić, radość tej pani znikła i zabrała się za dalszą obsługę. Pomimo dosyć dużego ruchu pomieszczenie jest czyste, sprzątane na bieżąco a towar jest także starannie ułożony w widocznym dla klienta miejscu.
W poszukiwaniu nowego sklepu ze sprzętem kuglarskim, znalazłem sklep "CrazyToys" , po wejściu na stronę , dostrzegłem prostotę jej budowy, co w tej sytuacji jest atutem gdyż, stanowi stronę sklepu przejrzystą oraz czytelną. Rejestrujac sie jako klient sklepu , nie miałem problemu ze znalezieniem potrzebnego sprzętu, ponieważ wszystkie dane zawarte na w/w stronie zawierały informacje niezbędne do podjecia decyzji odnosnie zakupu. Duzym plusem róznież jest informowanie klientów na bierząco o poszczególnych etapach realizacji drogą e-mailową. Forma płatności za wybrane produkty przybiera różne formy, co jest udogodnieniem dla klienta .Wszystkie pytania oraz wątpliwosci można kierować bezpośrednio przez komunikator "Gadu-Gadu" którego numer jest podany na stronie. Osoba odpowiadajaca nam na pytania, swą pracę wykonuje bardzo rzetelnie, posiada zorientowanie na potrzeby oraz wymagania klienta. Po otrzymaniu towaru okazał się on dokładnym odzwierciedleniem zdjeć oraz opisu na temat towaru, wykonanie bardzo staranne.
Wchodząc do Supermarketu EKO , widzimy na pierwszy rzut oka koszyki oraz sklepowe wózki. Pracownicy schludnie oraz estetycznie ubrani w firmowe t-shirty witają nas przy samym wejściu, co sprawia miłe wrażenie zachęcajac zarazem do kontynuowania zakupów. Podążajac w głąb sklepu nie mamy żadnego kłopotu ze znalezieniem poszukiwanych produktów,wszystkie starannie ułożone oraz uzupełniane braki towarowe na bieżąco. Nie da się zaobserwować towaru uszkodzonego , bądź też będącego w złym stanie. Biorąc pod uwagę, że jest to duży sklep, poprosiłem pracownika o pomoc w znalezieniu towaru. Pracownik z dużym zaangażowaniem zaprowadził mnie na miejsce , w tkórym się dany produkt znajdował i z kulturą wręczył mi to, czego poszukiwałem. jego pomoc była okazana w sposób bardzo grzeczny i kulturalny, zarazem bardzo sprawny, gdyz zna swoje miejsce pracy oraz posiada dobre podejście do klienta. Kończąc zakupy adaje się do kasy, gdzie nawet spora kolejka nie sprawia więszych utrudień. Sprawna obsługa kasjerów sprawiałą , że czas oczekiwania w kolejce nie dłużył się. Wszystko poszło jak należy, postawa pracowników jest adekwatna do zajmowanych stanowisk, a jakoś produktów, czystość wewnątrz obiektu oraz zachowanie orientacji na wymagania klienta na wysokim poziomie.
Udajemy się do firmy Cempol w Wałbrzychu celem zakupu części do naszego samochodu, którry uległ awarii.Wchodziąć do sklepu zastajemy kolejkę ludzi , których obsługuję trzech sprzedawców siedzących za ladą. Będąc drugim klientem w kolejce odczekaliśmy 20 minut, powodem tak długiego czasu oczekiwania były istne plotki sprzedawcy z obecnie obsługiwanym klientem, nie mające nic wspólnego z zamawianym towarem. Przyszła kolej na nas, po przekazaniu informacji o towarze jakiego poszukujemy sprzedawca sprawdza stany magazynowe stwierdzajac , ze dana część znajduje się w magazynie. Względem tego iż jest to duża hurtownia , towar znajduje sie na obszernie położonym składzie magazynowym, natomiast na wystawie sklepu znajdują się tylko sezonowe asortymenty. Niestety, po upływie kolejnych 30 minut, okazuje się jednak ze niezbędna nam część jest błędem w systemie obsługujacym stan magazynowy firmy. Tak więc, straciliśmy prawię godzinę czasu , trochę nerwów a i tak części nieotrzymaliśmy . Merytorycznie odnosząc się do obsługi sklepu śmiało mozna powiedzieć, że stają na wysokości powierzonych im zadań, miłi weseli oraz pogodni ludzie, lecz przez czyjś bład tracą w ten sposób klientów.
Wchodząc do marketu, na samym początku można zaobserwować ogólny ład i porządek prezentujacy się na półkach. Asortyment ułożony dość starannie , co przyciąga oko potencjalnego klienta.Przechodząc alejkami, zawsze widać pracownika sumiennie sortującego towar w danym regale, niestety, dochodząc do lodówek z mrożonkami mozemy złapać się niejednokrotnie za głowę poszukujac pożądanego przez nas towaru. Problemem w tej kwestii nie jest jego brak, lecz stan w jakim się on znajduję , kilkukrotnie natknąłem się na towar bedacy bez opakowania, lub był on otwary a także zdarzało się , iz był on sporo czasu po upływie terminu przydatności do spożycia. Obsługa sklepu jest dobrze zorganizowana, o czym świadczy ich postawa adekwatna do zajmowanych stanowisk.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.