Opinie użytkownika (2)

Sklep bardzo estetyczny,...
Sklep bardzo estetyczny, od wejścia zachęca do robienia zakupów czystością i szerokim wejściem z którego widać wnętrze sklepu, chociaż niestety nie zauważyłem informacji o promocjach, brak banera reklamowego, czy czegoś podobnego. Produkty na półkach ułożone przejrzyście i czytelnie. Dział ze owocami i warzywami bardzo estetyczny, produkty wyglądają na świeże. I nagle duży minus, nie ma już świeżego pieczywa! Sklep otwarty do 22.00, jest 20.00 i mogę kupić tylko jakieś smakowe bułki i paczkowany chleb. Niedobrze. Przechodzę do stoiska z wędlinami, panie bardzo miłe, estetycznie ubrane w stroje firmowe. Ale tu kolejne nie miłe zaskoczenie, przyzwyczaiłem się do jakiś gatunków wędlin a ich nie ma i to dwóch z 4 - 5 które zawsze kupuję. Dla stałego Klienta to niewybaczalny błąd. Panie bardzo przepraszają i proponują coś innego, rzeczywiście starają się abym mimo wszystko odszedł zadowolony. No i kasa, niestety Pani przy kasie, nie była zbyt rozgarnięta i kasowanie produktów szło jej bardzo wolno, nie znała kodów niektórych produktów świeżych, szukała ich w bardzo nieestetycznie wyglądających zapiskach, na jakichś karteczkach, bardzo już zniszczonych. Bardzo duży zgrzyt. Ale na koniec było tradycyjne: "miłego dnia" i "zapraszamy ponownie"

Maciej_804

17.01.2012

Piotr i Paweł

Placówka

Gdańsk, Przywidzka 8

Nie zgadzam się (4)
Pierwsze wrażenie, dobre,...
Pierwsze wrażenie, dobre, informacja o obniżkach cen w witrynach sklepu, zachęcająco, więc wchodzę, W sklepie towar wyłożony dość przejrzysto, towar i informacje o cenach promocyjnych wyeksponowane przyzwoicie. I to wszystko. Kompletny brak sprzedawców, jedyną osobą z personelu sklepu, którą dało się zauważyć to dziewczyna przy kasie, która obsługiwała akurat jakiego Klienta. Żadnego kontaktu wzrokowego, nie mówiąc o podejściu i zasygnalizowaniu chęci pomocy. Sam szukałem gdzie mogą być produkty, które mnie interesowały a później również rozmiaru. Nie otrzymałem również pomocy w przymierzalni. Okazało się, że rozmiar koszuli, którą wybrałem nie pasował na mnie. Niestety musiałem przebrać się z powrotem, iść po inny rozmiar i znowu się przebierać. W zimie, kiedy jesteśmy dość grubo ubrani to wyjątkowo długotrwałe i męczące zajęcie. Rozglądając się za personelem trudno było rozpoznać, którzy to są. Pracownika sklepu spotkałem dopiero przy kasie, nie zaproponowano mi żadnych dodatkowych zakupów, nie zachęcono do skorzystania z innych promocji. Kasjerka w żaden sposób nie skomentowała mojego zakupu, np. coś w rodzaju: "świetny wybór". Zapłaciłem na koniec usłyszałem: "do widzenia" i koniec.

Maciej_804

17.01.2012

C&A

Placówka

Gdańsk, Złota Karczma 26

Nie zgadzam się (3)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi