Opinia użytkownika: Maciej_804
Dotycząca firmy: C&A
Treść opinii: Pierwsze wrażenie, dobre, informacja o obniżkach cen w witrynach sklepu, zachęcająco, więc wchodzę, W sklepie towar wyłożony dość przejrzysto, towar i informacje o cenach promocyjnych wyeksponowane przyzwoicie. I to wszystko. Kompletny brak sprzedawców, jedyną osobą z personelu sklepu, którą dało się zauważyć to dziewczyna przy kasie, która obsługiwała akurat jakiego Klienta. Żadnego kontaktu wzrokowego, nie mówiąc o podejściu i zasygnalizowaniu chęci pomocy. Sam szukałem gdzie mogą być produkty, które mnie interesowały a później również rozmiaru. Nie otrzymałem również pomocy w przymierzalni. Okazało się, że rozmiar koszuli, którą wybrałem nie pasował na mnie. Niestety musiałem przebrać się z powrotem, iść po inny rozmiar i znowu się przebierać. W zimie, kiedy jesteśmy dość grubo ubrani to wyjątkowo długotrwałe i męczące zajęcie. Rozglądając się za personelem trudno było rozpoznać, którzy to są. Pracownika sklepu spotkałem dopiero przy kasie, nie zaproponowano mi żadnych dodatkowych zakupów, nie zachęcono do skorzystania z innych promocji. Kasjerka w żaden sposób nie skomentowała mojego zakupu, np. coś w rodzaju: "świetny wybór". Zapłaciłem na koniec usłyszałem: "do widzenia" i koniec.