Na ocenę najbardziej rzutuje uszkodzony telewizor, który zakupiłem. Nowy (!). A także natarczywe, wręcz nachalne wciskanie ubezpieczenia od uszkodzenia telewizora oferowane przez firmę Hestia (co okazuje się po podpisaniu umowy) przedstawiane jako "przedłużenie gwarancji" producenta. Gdy okazało się, że telewizor jest uszkodzony znikoma pomoc infolinii (w sensie - radź sobie sam, twój tv = twój problem). Źle podbita gwarancja (za 1. razem nie podbito, za 2. nie ta co trzeba, dopiero 3. raz) - stąd problemy by producent przyjął telewizor (już nie wspominając o tym, że miło by było gdyby wymieniono tv na sprawny). Ważna uwaga - towar przedstawiony w gazetce nie odzwierciedla oferty sklepowej (w gazetce podano, że do tv są okulary 3D, w rzeczywistości nie było). Pomijając powyższą wypowiedź reszta ok, tzn. wygląd sklepu, sympatia personelu.
Sklep czysty, przejrzysty. Z założenia z produktami warzywnymi i owocami, jednak wzbogacony o produkty mięsne, mleczne, co pozwala na szybkie zakupy najpotrzebniejszych produktów. Ceny przystępne. Niestety gdzieniegdzie brak informacji z ceną produktu, jednakże obsługa miła i pomocna w informowaniu o cenach danego produktu. Obsługa przy kasię przebiegła bardzo sprawnie.
Asortyment OK jak na wielkość miejscowości. Ceny bardzo wysokie w porównaniu do innych sieci marketów. Czas oczekiwania długi mimo otwartych dwóch kas, spowodowane to bliskością kościoła i końca mszy, należałoby zadbać o zwiększenie ilości pracowników w czasie niedzielnych godzin południowych. Stan stoiska z warzywami/owocami w porządku, czystość sklepu wewnątrz i na zewnątrz też. Brak dostępnych miejsc parkingowych - wszystkie zajęte.
Oczekiwanie w kolejce około 20 minut mimo czynnych około 3/4 kas. Niestety długi czas obsługi w kasach. Brak organizacji oczekiwania w kolejce - każdy podchodził jak chciał - "kto pierwszy ten lepszy" i żadne służby nie reagowały. Punkty za wiedzę i kompetencje, gdyż pani zasugerowała specjalne połączenie dzięki, któremu podróż wychodzi taniej - usługa "połączenie w dobrej cenie". Podróż dalej paradoksalnie tańsza dzięki specjalnej taryfie, także wypadało wziąć bilet dalej i wysiąść "po drodze" - za to duży plus. Dworzec ogólnie czysty, zauważalne służby porządkujące dworzec na peronach dosyć dokładnie i w każdym miejscu (pod ławkami, w zakamarkach, śmietniki, etc.).
Szybka obsługa, lokal czysty, produkty wyfejsowane, asortyment na półkach uzupełniony. Ruch w sklepie nieduży, także 1 kasa w zupełności wystarczała. Miłe zachowanie pani obsługującej kasę, mimo klienta długo wyszukującego monet brak zdenerwowania, tylko uśmiech oraz uspokajanie, iż bez pośpiechu proszę wyszukiwać. Wrażenie zdecydowanie pozytywne!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.