Opinie użytkownika (4)

Przyjeżdżając do Lidla...
Przyjeżdżając do Lidla nie miałem problemu z zaparkowaniem samochodu. W sklepie pomimo dużego ruchu było można sprawnie się poruszać. Po szybkim zrobieniu zakupów wybrałem się do kasy. Przy kasie też nie musiałem długo czekać co bardzo mnie ucieszyło. Kasjerka sprawnie obsługiwała. Kolejną rzeczą która ciszy w tym sklepie jest możliwość płacenia karta bez żadnych limitów.

Maciej_648

13.06.2012

LIDL

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jadąc do Gdyni...
Jadąc do Gdyni do pracy stwierdziłem, że zrobię zakupy w Biedronce. Rozczarowałem się obsługa i wyglądem niektórych stanowisk. Miejsce parkingowe znalazłem bez problemu. Tablica przed sklepem była aktualna. Wchodząc do sklepu myślałem, że będzie to kolejny sklep w którym wszystko jest na miejscu i jest miła obsługa. Niektóre stanowiska były nie poukładane. Po wybraniu produktów podszedłem do kasy. Czekałem w niej dłużej niż robiłem zakupy. Panie w kasach opuszczały swoje stanowiska aby rozmienić pieniądze i roznosiły towar, który powinien być kasowany w pierwszej kasie. Oczywiście procedury obsługi klienta były zachowane.

Maciej_648

25.05.2011

Biedronka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (5)
Podjeżdżając pod supermarket...
Podjeżdżając pod supermarket ciężko wyszukać jakiekolwiek miejsce parkingowe. Wejście do sklepu czyste. Podłoga w sklepie była czyszczona na bieżąco. Towar na półkach znajduje się tak jak wywieszone są ceny, choć nie dokładnie poukładany. Podchodząc do kasy jedna z pań obsługujących poinformowała mnie, że przy kasie są prowadzone czynności modernizacyjne i zaprasza do kasy obok. Niestety przy kolejnej kasie musiałem spędzić chwilę czasu. Kasjerka obsługująca mnie była bardzo miła i uprzejma. Poinformowała mnie o kwocie, reszcie która ma mi wydać i dostałem paragon. Po czym podziękowała za zakupy i zaprosiła ponownie.

Maciej_648

03.02.2011

Biedronka

Placówka

Frombork, Mickiewicza 2

Nie zgadzam się (6)
Podczas przyjazdu na...
Podczas przyjazdu na stacje pracownik od obsługi dystrybutorów wszedł do środka nie pytając czy może w czymś pomóc. Pracownik obsługujący przy kasie był bardzo uprzejmy, choć nie zapytał o punkty Vitay. Stacja czysta i zadbana. Na półkach towar był poukładany należycie. Podjazd i oświetlenie stacji było bardzo zachowane.

Maciej_648

03.02.2011

ORLEN

Placówka

Kartuzy, Gdańska 26a

Nie zgadzam się (3)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi