Dość duża kolejka do kasy otwarte tylko jedno okienko. Ale ogólnie obsługa miła. Największym miunsem tego dodziału jest dość częta awaria bankomatu który potrafi nie działać nawet przez tydzień. Szkoda ze bank jest odtwary od poniedziałku do piątku w godzinach do 18 to za mało powinien byc tez otwary w soboty.
Sklep bardo czysty. Dobre promocje i ceny przystepne. Ogólnie bardzo miło się robi tam zakupy. Jedyny minus jaki bym dał to to że pracowanicy za bardzo nie wiedzą co gdzie lezy .... pytałem się kilku pracowników gdzie moge znaleść "mleko w proszku" nikt nie wiedział a jeden pracownik zakomunikował mi że "musze sobie poszukać" troche mnie to rozbawiło ale nie zmienia to mojej decyzji i za całokształt naprawde nalezy sie 4.
Bardzo ładnie wyeksponowany towar. Sprzedawcy na wysokim poziomie zwłaszca z działu "komputery" Byłem bardzo mile zaskoczony obsługo w "Punkcie Obsługi Klienta" Chciałem dostać FV i umówic transport. Zrobiono to szybko i w super sympatyczny i miły sposób. Z identyfikatora mogłem przeczytać ze Pan który mnie obsługiwał miał na imie Maciej. Gratuluje Dyrekcji takich pracowników.
Jestem klientem tego banku od około 5 lat. Ostatnia wizyta, jak i wcześniejsze, ugruntowuje w przekonaniu, że jestem w dobrym banku. Obsługa, wystrój i zainteresowanie pracowników jest na bardzo wysokim poziomie.
Jest to sklep Meblowy. 4 tygodnie temu zamówiłem u nich komodę na specjalne zamówienie tzw klientowskie. Czekałem tydzień więcej, więc ponad 5 tygodni i ku mojemu zdziwieniu do mnie do domu dotarła komoda, ale zupełnie inna i w dodatku uszkodzona. W obsłudze klienta powiedzieli mi, że ja muszę czekać znowu koło 4 tygodni i muszę zapłacić za transport tej złej komody. No szok, zrezygnowałem ze wszystkiego. Nie kupujcie tam mebli.
Bardzo miła wizyta. W sklepie wszystko poukładane i opisane produkty w raz z cenami. Pracownika działu "ogród" sam podszedł do mnie, był bardzo miły i dobrze mi doradził. Do kasy brak kolejek. W sklepie tym czułem się naprawdę dobrze, mogła by lepiej tylko działać wentylacja bo było trochę duszno.
Obsługa tragiczna. Pracownicy stali i rozmawiali ze sobą wiec sam musiałem podejść i poprosić o pomoc. Poprosiłem o rozmiar buta 42 z danego modelu, pracownik nie szukając powiedział, że brak i sobie poszedł. Więc ja też wyszedłem a naprawdę chciałem kupić jedne buty.
Po wejściu do Salonu Plus GSM podszedłem do pracownika. Był bardzo nie sympatyczny, na wszystkie moje pytania odpowiadał zdawkowo i wręcz zniechęcał mnie do podpisania z Plusem umowy, a taki właśnie miałem cel aby uzyskać fachowej pomocy jaki wybrać abonament. Byłem bardzo zażenowany taka obsługą.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.