Paczka wysłana w piątek około godziny 16:00 dotarła do adresata o godz. 12:00 w sobotę.Nadanie zajeło 3min.17sek., a odbiór 50sek.Sprawność maszyny jak i prostota obsługi bez zarzutów, a powiedziałbym nawet, że godne podziwu. Adresat otrzymał 2 SMSy : jeden o nadaniu w raz z nr. trackingowym oraz linkiem do strony i drugi o gotowości do odbioru.
Aby porozmawiać z konsultantem trzeba najpierw wysłuchać reklamy, która zwiększa nam czas, czyli i koszt połączenia. Po reklamie słyszymy kilka opcji do wyboru, wśród których nie ma "Połącz z konsultantem". Jak już znajdziemy się w odpowiednim menu, zostajemy poproszeni o podanie nr. abonenta, czego większość ludzi nie pamięta. Po kilku nieudanych próbach, które też lecą powoli,zostaniemy połączeni z konsultantem. Ten zaś może i tak wyszukać wszystko co nam potrzebne po PESELu. W ten sposób osoba chcąca coś załatwić, musi najpierw przejść labirynt, przez który zapłaci za połączenie dużo więcej pieniędzy. W moim przypadku otrzymałem dodatkowo błędną informację, gdyż konsultant nie zapytał nawet, o która z 3 umów chodzi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.