Opinia użytkownika: Maciej_1073
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: Aby porozmawiać z konsultantem trzeba najpierw wysłuchać reklamy, która zwiększa nam czas, czyli i koszt połączenia. Po reklamie słyszymy kilka opcji do wyboru, wśród których nie ma "Połącz z konsultantem". Jak już znajdziemy się w odpowiednim menu, zostajemy poproszeni o podanie nr. abonenta, czego większość ludzi nie pamięta. Po kilku nieudanych próbach, które też lecą powoli,zostaniemy połączeni z konsultantem. Ten zaś może i tak wyszukać wszystko co nam potrzebne po PESELu. W ten sposób osoba chcąca coś załatwić, musi najpierw przejść labirynt, przez który zapłaci za połączenie dużo więcej pieniędzy. W moim przypadku otrzymałem dodatkowo błędną informację, gdyż konsultant nie zapytał nawet, o która z 3 umów chodzi.