Wchodząc do sklepu z obuwiem mieszczącego się w Manufakturze Łódzkiej odczuwamy komfort związany z ewentualnym zrobieniem zakupów, ze względu na to, że w sklep jest duży, przestronny, towar jest rozłożony w sposób wygodny dla klienta i łatwo jet zlokalizować produkty które nas interesują. Minusem jest mała ilość puf i luster, na których można usiąść podczas przymierzania butów i przejrzenia się.Obsługa jest miła i pomocna, dzięki czemu w sklepie czujemy się zauważeni.
Uważam że usługi pełnione przez infolinię firmy Play są świadczone na niskim poziomie, zaczynając od totalnej niewiedzy konsultanta i braku pomocy z jego strony, kończąc na oczekiwaniu na rozmowę. Po za tym biorąc pod uwagę zainteresowanie klientem, wysłuchanie i zbicie obiekcji można się przekonać o niekompetencji osoby pracującej na stanowisku konsultanta
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.