Zadzwoniłam pod nr. infolinii dla telefonów komórkowych. Byłam zainteresowana inwestycjami w fundusze oraz ryzykiem z tym związanym. Oczekiwanie na połączenie z konsultantem trwało kilka minut, co mogłoby kogoś zniechęcić. Gdy już rozpoczęłam rozmowę z konsultantką odniosłam wrażenie,iż osoba ta jet niekompetentna i nie posiada odpowiedniego przeszkolenia w tego typu informacjach. Odpowiedzi były minimalne, nie na temat i tak naprawdę niczego się nie dowiedziałam, konsultantka wprowadzała niepotrzebne dygresje i sprowadzała rozmowę na temat ubezpieczeń. Po zakończonej rozmowie odwiedziłam stronę internetową PZU i byłam mile zaskoczona. NA stronie tej panuje porządek, wszytko jest jasne i przejrzyste, bez problemu odnalazłam potrzebne mi informacje w przeciwieństwie do konsultacji telefonicznej. wystarczy odwiedzić odpowiednią podstronę by odnaleźć potrzebne informacje. Na tronie nie ma nachalnych reklam ani promocji, co jest dużym plusem. Grafika strony jest miła dla oka, przejrzysta i widoczne są najważniejsze informacje.
Zbliżają się nieubłaganie Święta Bożego Narodzenia i w sklepach panuje "chaos", w przypadku osiedlowego supermarketu Eco jest podobnie. Zwykłe poranne zakupy trwają około 15 - 20 min, a dziś trwały aż 50,ze względu na wielkie kolejki przy kasie, poza tym nie było nikogo przy stanowisku z pieczywem i warzywami. personel był dość znudzony swoją pracą, co powodowało niemiłą atmosferę w sklepie. Na niektórych półkach brakowało podstawowych produktów spożywczych, a te które były, były przemieszane ze sobą, co powodowało, iż na półce z przetworami były m.in. słodycze. Jestem niemile zaskoczona panującą atmosferą.
Pracownik wyżej wymienionej firmy, który pomagał mi wybrać książkę jest osobą dość kompetentną,o dość szerokim zakresie wiedzy na temat aktualnych wydarzeń kulturalnych w Polsce i na świecie, sympatyczną i co najważniejsze skorą do pomocy.Pracownik był schludnie ubrany i wywoływał pozytywne emocje, uśmiechał się. Obsługa była wykonana fachowo, tzn. w dość szybkim czasie i bez zbędnych formalności. jedyne zastrzeżenia jakie mam to brak osoby w kasie i dość długa kolejka do niej.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.