Opinia użytkownika: Małgorzata_770
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Zadzwoniłam pod nr. infolinii dla telefonów komórkowych. Byłam zainteresowana inwestycjami w fundusze oraz ryzykiem z tym związanym. Oczekiwanie na połączenie z konsultantem trwało kilka minut, co mogłoby kogoś zniechęcić. Gdy już rozpoczęłam rozmowę z konsultantką odniosłam wrażenie,iż osoba ta jet niekompetentna i nie posiada odpowiedniego przeszkolenia w tego typu informacjach. Odpowiedzi były minimalne, nie na temat i tak naprawdę niczego się nie dowiedziałam, konsultantka wprowadzała niepotrzebne dygresje i sprowadzała rozmowę na temat ubezpieczeń. Po zakończonej rozmowie odwiedziłam stronę internetową PZU i byłam mile zaskoczona. NA stronie tej panuje porządek, wszytko jest jasne i przejrzyste, bez problemu odnalazłam potrzebne mi informacje w przeciwieństwie do konsultacji telefonicznej. wystarczy odwiedzić odpowiednią podstronę by odnaleźć potrzebne informacje. Na tronie nie ma nachalnych reklam ani promocji, co jest dużym plusem. Grafika strony jest miła dla oka, przejrzysta i widoczne są najważniejsze informacje.