W dniu dzisiejszym podjechałam pod dystrybutor lpg nawet nie zdążyłam dobrze wysiąść z samochodu już pan z obsługi stał koło mojego samochodu grzecznie mnie powitał i zapytał za ile tankujemy, zapytał także czy nie potrzebuję także płynu do spryskiwaczy zimowego czym mnie zaskoczył bo kompletnie o tym zapomniałam że to już czas zmienić płyn na zimowy. Bardzo miło zostałam potraktowana przy kasie kasjerka zapytała mnie czy mam ochotę na kawę czułam się ważnym klientem, oby tak dalej ja będę tam chyba stałym klientem dodam że tankowałam do tej pory na konkurencyjnej stacji ale odkąd dystrybutor lpg stał się na tej stacji samoobsługowy przeniosę się na orlen.
Sklep CCC Wczoraj tj. 11.10.2014 około godziny 11 udałam się do sklepu CCC w celu zapoznania się z ofertą obuwia damskiego zimowego. W chwili wejścia do sklepu zostałam powitana, w sklepie było kilkanaście osób. W ciągu kilku minut pani ekspedientka podeszła do mnie i zapytała czy może mi pomóc skorzystałam z pomocy ale niestety obuwia które mi się spodobało w moim rozmiarze było już niedostępne. Pani zaproponowała mi podobne obuwie w moim rozmiarze ale niestety w cenie która mi nie odpowiadała. Grzecznie mnie przeprosiła ponieważ została poproszona o pomoc przez innego klienta, ale powiedziała że jeśli będzie mogła mi jeszcze jakoś pomóc to mogę do niej jeszcze podejść. Sprzedawców w sklepie widziałam czterech stali każdy w innym miejscu w sklepie nie rozmawiali ze sobą w chwili mojej wizyty w sklepie wszyscy byli zajęci obsługą klientów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.