Obsługa, towar (pieczywo ) wszystko ok, z tym, że jak dla mnie za mało pracowników....7 minut w kolejce to jednak długo stojąc i czekając aby kupić bułkę. Wystrój ładny, nie wiem czy to wina kafelek, czy źle umytej podłogi. Podłga wygląda na brudną.
Udałam się na stację PKN ORLEN w celu zakupu i spożycia hot doga, gdyż dopadł mnie ogromny głód, będąc na mieście z dzieckiem w wózku.... mój wybór padł właśnie na stację, m.in. z tego względu iż będzie szybko, smacznie no i do tego niedrogo. Pani na stacji, zaproponowała mi hot doga w bulce graham, zapewniając, że jest zdrowsza, no i przystałam na jej poleceniu, i tak też się stało. Pani mnie obsługująca zaproponowała i wyjaśniła na czym polega program VITAY, założyła mi kartę i od tego dnia cieszę się członkowstem w programie VITAY. Na tejże stacji zostałam obsłużona "od stóp do głów" :)
Podczas wczorajszych zakupów, wyszłam ze sklepu Biedronka niezadowolona, a to z tego względu, iż na sklepie stało pełno palet z nierozłożonym towarem, przy warzywach na podlodze walały się kartony (wiem, że to wina klientów, ale pracownicy powinni dbać o wizerunek sklepu i uprzątnąć puste kartony), w koszach z artykułami przemysłowymi jak zwykle bałagan, robią go klienci, ale moim zdaniem w sklepach Biedronka, przydałyby się etaty na zmiany nocne, gdzie zatrudnieni mogliby w spokoju porządkować, wykladać i układać towary. Ponadto w owym sklepie dość często brakuje fiszek cenowych, szczególnie na dania dla dzieci (deserki). Również w kasie panuje harmider ze względu na brak drobnych do wydawania. Za zakupy zaplaciłam 6,96 podając pani banknot 100 zł pani nie miała wydać, w kasie obok również nie miała kasjerka rozmienić, któryś z klientów "pożyczył" pani kasjerce drobne. Takie rzeczy nie powinny mieć miejsca.
W sklepie dużo asortymentu, jednak brak "porządku" w asortymencie, bałagan w koszykach. Moim zdaniem kończący się asortyment powinien być na bieżąco uzupełniany a jednak tak się nie dzieje. Mleko 2 % wymieszane z 3,2%. Ceny podane na mleku, dla osoby starszej mogą być niezrozumiałe, ponieważ nie na każdy rodzaj mleka (procentowość) były ceny. Brak koszyków ręcznych przy wejściu-dość częsty problem, ludzie zakupy noszą w rękach, ponieważ nie mogą już się cofnąć po wózek, bo drzwi działają tylko w jedną stronę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.