Wybrałam się do sklepu po zakup piżamy,którą widziałam jakiś czas temu na wystawie. Nie mogłam jej znaleźć poprosiłam Panią o pomoc. Pani stwierdziła, że jak jej nie ma na wystawie to znaczy że jej już nie ma i poszła sobie . Następnie podeszłam do Pani jeszcze raz z zapytaniem czy może mi sprawdzić czy jest w innym sklepie, natomiast Pani ta poprosiła do pomocy koleżankę która podeszła do Mnie dopiero po 10 min. Pani sprawdziła w systemie piżamy już nie było. Podziękowałam Pani za sprawdzenie i myślałam że mi zaproponuje inną piżamę. Ale Pani odeszła do swoich obowiązków. Następnie sama wybrałam inna piżamę niestety rozmiar był nieodpowiedni .Podeszłam do kasy i poprosiłam Panią o pomoc. Pani powiedziała, że zaraz poszuka innego rozmiaru i mi przyniesie do przymierzalni. Czekałam ok. 7 minut i nikt do Mnie nie przyszedł. Niezadowolona wyszłam ze sklepu, Podejrzewam, że Panie były tak zajęte swoją pracą że nie zauważyły jak wychodzę .
Na samym początku zostałam przywitana słowem "Dzień dobry" oraz uśmiechem. Pani odrazu zapytała się, w czym może mi doradzić oraz poinformowała, że w razie, jakich kolwiek pytań służy pomocą. Uważam, że obsługa w firmie Douglas jest na najwyższym poziomie, byłam dość trudnym klientem natomiast ekspedientka była bardzo cierpliwa i zadawała pytania od szczegółu do ogółu, dzięki czemu dopasowała mi odpowiedni puder. Wspomniała również o promocji, jaka obowiązuje w sklepi i zaprosiła na kolejną wizytę. Wychodząc ze sklepu zostałam pożegnana słowem” Do widzenia” oraz uśmiechem. W sklepie był porządek. Natomiast ekspedientka miała czysty strój służbowy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.