Mała placówka mieszcząca się na "wyspie" przy wejściu do galerii łódzkiej przy Tesco. Czas obsługi klientów jest skandalicznie długi!!! Mimo iż otwarte są dwa okienka, tylko w jednym można dokonywać wysyłki listów, płatności rachunków. Widać, że pracownik nie ma jeszcze wprawy w dokonywaniu wszystkich czynności, przez co tworzą się długie kolejki.
Uroczy, komfortowy hotel. Obsługa na wysokim poziomie. Pokoje sprzątane codziennie, bardzo uprzejmy personel w recepcji. Miła i życzliwa obsługa w restauracji, która serwuje przepyszne dania. Cieszy czystość stołów. Minusem jest poranne mycie podłogi w hallu, która jest bardzo śliska.
Wybrałam się na zakupy do salonu Gatty w Ptak Outlet. Po wejściu do sklepu nikt się mną zupełnie nie zainteresował, żadnego kontaktu wzrokowego. Wybierając damskie bawełniane skarpety skazana byłam sama na siebie. Po samodzielnym wybraniu dwóch par skarpet zaczęłam szukać cienkich skarpetek. Ekspedientka, mimo iż widziała, ze nie mogę znaleźć towaru nie zareagowała. W końcu zapytałam o towar, którego, jak się okazało, nie było. Obsługa Ekspedientki była niemiła. Pani sprawiała wrażenie niezadowolonej i obrażonej, że musi mnie obsłużyć. W salonie ogółem panował ład i porządek.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.