De Silva

(3.98)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 3)

Uroczy, komfortowy hotel....
Uroczy, komfortowy hotel. Obsługa na wysokim poziomie. Pokoje sprzątane codziennie, bardzo uprzejmy personel w recepcji. Miła i życzliwa obsługa w restauracji, która serwuje przepyszne dania. Cieszy czystość stołów. Minusem jest poranne mycie podłogi w hallu, która jest bardzo śliska.

Małgorzata_2057

13.04.2013

Placówka

Pruszków, Andrzeja 1

Nie zgadzam się (0)
Hotel bardzo przytulny,...
Hotel bardzo przytulny, wykończony rzec można w stylu modernistycznym. Obiekt dobrze chroniony. Obsługa bardzo miła i pomocna, znająca perfekcyjnie język angielski. Wszędzie bardzo czysto i higienicznie. Pokoje hotelowe przestronne, dobrze wyposażone oraz doskonale wyciszone, co przy bliskim sąsiedztwie lotniska jest bardzo istotne. Blisko hotelu stacja benzynowa, całodobowy sklep. Dogodne połączenia tramwajowe do centrum Warszawy (20minut jazdy). Przy hotelu znajdziemy parking strzeżony. Bardzo dobre jedzenie w hotelowej restauracji.

Karol_312

02.08.2011

Placówka

Warszawa, Aleja Krakowska 266

Nie zgadzam się (3)

De Silva

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż De Silva?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.