Załatwiłam ubezpieczenie na auto przez telefon. Obsługiwał mnie bardzo miły Pan z obsługi klienta. Pomógł mi co mam zrobić z poprzednimi ubezpieczylami. Oczywiście dostalam bardzo atrakcyjną ofertę i jestem bardzo zadowolona z obsługi.
Czasami odwiedzam ten sklep ale tylko wtedy kiedy muszę. Nie jestem zadowolona z obsługi ponadto nie jest wcale tak tanio. Nie podoba mi się również to, że za zakupy kartą można dopiero płacić powyżej 10 zł. To jakiś absurd w czasach komputeryzacji. Poza tym czasem człowiek wyskoczy tylko po dwie rzeczy do obiadu i niestety musi iść do bankomatu.
Wybrałam się ostatnio z zamiarem kupna butów na wiosnę do sklepu Boti. Jednak już po 5 minutach wyszłam z tej placówki ponieważ żadna z Pań ekspedientek nie raczyła podejść do mnie i zapytać czy w czymś pomóc itd. Ponadto jestem osobą niskiego wzrostu a buty jak wiadomo stoją też na wyższych półkach i ekspedientka widząc, że mam problem ze ściągnięciem towaru nie zaoferowała mi pomocy. Poza tym sklep jest czysty i nie można poza złą obsługą nic mu zarzucić.
Przeważnie będąc na zakupach w Galerii Focus Mall odwiedzam kino Cinema City i jestem bardzo zadowolona z obsługi. Ponadto kino jest czyste i zadbane włącznie z toaletami przy salach kinowych. Wydarzeniem które polecam wszystkim Paniom są tzw. "Ladies night" super sprawa! Nie dość, że w cenie biletu na seans są różnego rodzaju atrakcje to każda z Pań otrzymuje próbki i różne inne gadżety w zależności kto jest sponsorem seansu. Ponadto puszczany jest film przedpremierowo dlatego bardzo polecam Cinema City.
Będąc dzisiaj w Zielonej Górze postanowiłam spotkać się na kawę z koleżanką, której dawno nie widziałam. Odwiedziłyśmy już wiele miejsc ale to zasługuje na dobrą ocenę i polecenie. Jest to pijalnia czekolady Heban w której po pierwsze jest miło i przytulnie. Ponadto nigdzie nie serwują tak dobrego latte macchiato. Obsługa również jest bez zastrzeżeń. Polecam to miejsce i specjały jakie tam serwują.
W trakcie zakupów postanowiłam załatwić sprawę dotyczącą zerwania umowy w Mix Plusie. W związku tym zaszłam do salonu Plusa i zostałam mile zaskoczona. Konsultanci poinformowali mnie o ewentualnych konsekwencjach zerwania umowy i nie dopytywali dlaczego podjęłam taką decyzję. Niby normalna obsługa klienta ale po doświadczeniach w innych salonach Plusa uważam, że w galerii Auchan pracują wykwalifikowani pracownicy, którzy nie odesłali mnie do konsultanta telefonicznego ale sami starali się wyjaśnić moje wątpliwości.
Podczas wczorajszych zakupów w galerii Focus Mall zostałam niemile zaskoczona obsługą w drogerii. Poprosiłam pracownicę o pokazanie mi konkretnego zapachu (podałam nazwę) a został mi przedstawiony zapach o całkiem innej nucie zapachowej. Były to co prawda perfumy tej samej marki ale nie te o które poprosiłam. Pracownica mieszała się szukając perfum o które poprosiłam z czego wynika, że albo nie do końca zna się na zapachach jakie są w ofercie drogerii albo nie znała akurat tej marki perfum. Poza tym wygląd personelu i miejsca obsługi oceniam pozytywnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.