Podjechałam samochodem na stację, żeby zatankować i praktycznie odrazu bez mojej prośby o pomoc, pracownik pomógł mi zatankować auto. Dzięki temu mogłam sobie spokojnie wejść do sklepu i stanąć w kolejce do zapłaty. Przy kasie bez problemu zostałam obslużona, zapłaciłam kartą i odeszłam. Wizyta na stacji benzynowej odbyła się sprawnie i bez większych problemów.
Kontakt z przedstawicielem banku, bardzo dobry, miła pani, uśmiechnięta, życzliwa, odpowiadająca rzeczowo na zadawane jej pytania. Jedyny minus wizyty w banku to zbyt głośno włączone radio, przez które nie mogłam się skupić. Prospekty reklamowe w trudno dostępnym miejscu, słabo widoczne. Ogólnie wnętrze przytulne, ciepłe i czyste.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.