W dniu 17.11.2012r. odbyłam obserwacje w sklepie Biedronka w Dobrym Mieście. Niestety, nie zrobiła ona na mnie dobrego wrażenia. Przed sklepem brakowało miejsca parkingowego, było słabo oświetlone a w dodatku były widoczne śmieci dookoła. Po wejściu zobaczyłam koszyki ustawione w nieładzie. Warzywa i owoce były ładnie wyeksponowane, sprawiały wrażenie świeżych. Wybór pieczywa jak na ta porę był dość dobry. Produkty na półkach były w większości po dosuwane, oznaczone ceną. Niestety produkty są zbyt ciasno poukładane, ciężko się poruszać po sklepie, jest ciasno. Produkty w niektórych miejscach są po chowane po katach, słabo widoczne.Przy kasie zostałam przywitana, mimo to pani kasjerka nie wyglądała na zbyt sympatyczną. Obsługa przebiegła szybko. Sklep nie błyszczał z czystości, lecz można go ocenić jako czysty.
Moje obserwacje dotyczą sklepu Lidl w Lidzbarku Warmińskim. Minusy:- podczas mojej obserwacji była bardzo mała ilość pieczywa, liczyłam na ciepłe bułki lecz niestety się zawiodłam - dość wysokie ceny produktów- bałagan panujący przy wózkachPlusy:- sklep czysty- sprzedawczyni uśmiechnięta, miła- przy kasie czysto, brak zbędnych przedmiotów-szybka i sprawna obsługa
Dość często bywam w sklepie zoologicznym Kakadu. Kompetencje obsługi są dość ograniczone co do niektórych gatunków zwierząt. Na temat gatunków zwierząt częściej kupowanych tj chomików, świnek morskich myszoskoczków czy niektórych rybek właściciel wie dość dużo, ale nie wszystko.Asortyment jest ubogi, średniej jakości, ale za to stosunkowo niskiej cenie. Sklep znajduje się na uboczu, w uliczce gdzie nie łatwo trafić bez dodatkowej czyjejś pomocy. Wewnątrz jest bardzo ciasno, nie ma szans oglądania zwierzątek jeśli w środku są więcej niż 2 osoby.
Dziś byłam w sklepie Biedronka, w Lidzbarku warmińskim. Wózki przed sklepem były ładnie poustawiane, podłoga czysta. Bez problemu odszukałam interesujący mnie produkt. Miałam problem jedynie w jednej sytuacji gdy stały dwa produkty o identycznej nazwie tylko ceną się różniące, jeden wyraźnie droższy od drugiego dopiero po dłuższej chwili i pomocy personelu mogłam poznać, która cena dotyczy wybranego przeze mnie produktu.Pani obsługująca była bardzo miła.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.