W sklepie na stoisku warzywnym bardzo estetycznie wyłożone warzywa, świeże i czyste. Generalnie porządek w całym markecie. Towar prezentowany w ofercie promocyjnej- dostępny.Oczekiwanie w kolejce ok 3 minut.Pani w kasie uśmiechnięta,ubrana w firmowy T-shirt,witająca słowami "dzień dobry". Przed zakończeniem paragonu pani zaproponowała ciastka w promocji. Na koniec "dziękuję i zapraszam ponownie".Ogólnie miło i sympatycznie.
Kompetencje i zachowanie personelu:Po wejściu do oddziału zostaje przywitana przez uśmiechniętego pana,który bardzo energicznie wyszedł zza biurka,by się przywitać i zaproponować swoją pomoc. Podczas rozmowy pan bardzo uważnie słuchał parafrazując moje wypowiedzi i zadając pytania dodatkowe,które w finalnym rozrachunku pomogły zrozumieć moje potrzeby. Dodatkowe możliwości usług były proponowane w sposób bardzo grzeczny i nienachalny. Rozmowa zakończona została podpisaną umową. Pan bardzo podziękował dając numer kontaktowy w przypadku problemów.Czas obsługi:Czas od wejścia do momentu obsługi bez wątpienia skrócony do niezbędnego minimum-przebycia drogi od drzwi do holu, gdzie po zauważeniu przez personel zaraz zastałam obsłużona.Czas wykorzystany na rozmowę wypełniony dyskusją na temat interesującego mnie zagadnienia.Całkowity czas wizyty 45 min.Oferta: Oferta placówki przejrzysta,z wieloma opcjami dodatkowymi. Wygląd miejsca:Miejsce urządzone bardzo elegancko,profesjonalnie, przejrzyście opisane stanowiska,obsługa z identyfikatorami imiennymi, wszyscy w firmowych garniturach.
Kompetencje i zachowanie personelu:Zaraz po wejściu do salonu przywitała mnie Pani,która wyglądała na zajętą rozwiązywaniem problemu z telefonem komórkowym. Przedstawiłam jej sprawę z którą przyszłam i zostałam poproszona o zajęcie miejsca na kanapie,domyśliłam się, iż chodzi o oczekiwanie na rozmowę z konsultantem. Siedząc i czekając na swoją kolej z głośnych rozmów między pracownikami dowiedziałam się,że pan konsultant pracuje na konto jakiejś pani ,która już nie pracuje,ale nie zdążono tego zmienić w bazie i w sumie to nie powinno go tu być,ale jak już jest to niech pracuje tak, by się nie wydało. Podczas oczekiwania zaproponowano kawę tylko klientowi,który (jak wynikało z rozmowy)miał tego dnia podpisać umowę.Rozmowa z konsultantem wyglądała następująco: na żadne z zadanych przeze mnie pytań pan nie potrafił odpowiedzieć. Za każdym razem pytał koleżankę,która po 5 pytaniu powiedziała ,że nie jest żaba i się nie rozerwie. Konsultant postanowił,że połączy mnie z działem obsługi klienta,ale niestety Pani w informacji korzysta z telefonu i muszę poczekać. Podziękowałam panu słowami,że nie będę dłużej marnować jego czasu,na co uzyskałam odpowiedź- „ uodporniłem się już na złośliwości klientów”Czas obsługi:Cała moja wizyta trwała prawie dwie godziny.Oferta: Nie dowiedziałam się absolutnie nic na temat ,który mnie interesował. Nie jestem w stanie ocenić ,czy oferta byłaby dla mnie odpowiednia.Wygląd miejsca:Miejsce urządzone typowo dla tychże salonów,jednak bardzo gorąco,pusty dystrybutor z zimną wodą.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.