Opinia użytkownika: Małgorzata_1847
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Kompetencje i zachowanie personelu:Po wejściu do oddziału zostaje przywitana przez uśmiechniętego pana,który bardzo energicznie wyszedł zza biurka,by się przywitać i zaproponować swoją pomoc. Podczas rozmowy pan bardzo uważnie słuchał parafrazując moje wypowiedzi i zadając pytania dodatkowe,które w finalnym rozrachunku pomogły zrozumieć moje potrzeby. Dodatkowe możliwości usług były proponowane w sposób bardzo grzeczny i nienachalny. Rozmowa zakończona została podpisaną umową. Pan bardzo podziękował dając numer kontaktowy w przypadku problemów.Czas obsługi:Czas od wejścia do momentu obsługi bez wątpienia skrócony do niezbędnego minimum-przebycia drogi od drzwi do holu, gdzie po zauważeniu przez personel zaraz zastałam obsłużona.Czas wykorzystany na rozmowę wypełniony dyskusją na temat interesującego mnie zagadnienia.Całkowity czas wizyty 45 min.Oferta: Oferta placówki przejrzysta,z wieloma opcjami dodatkowymi. Wygląd miejsca:Miejsce urządzone bardzo elegancko,profesjonalnie, przejrzyście opisane stanowiska,obsługa z identyfikatorami imiennymi, wszyscy w firmowych garniturach.