Opinia użytkownika: Małgorzata_1847
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Kompetencje i zachowanie personelu:Zaraz po wejściu do salonu przywitała mnie Pani,która wyglądała na zajętą rozwiązywaniem problemu z telefonem komórkowym. Przedstawiłam jej sprawę z którą przyszłam i zostałam poproszona o zajęcie miejsca na kanapie,domyśliłam się, iż chodzi o oczekiwanie na rozmowę z konsultantem. Siedząc i czekając na swoją kolej z głośnych rozmów między pracownikami dowiedziałam się,że pan konsultant pracuje na konto jakiejś pani ,która już nie pracuje,ale nie zdążono tego zmienić w bazie i w sumie to nie powinno go tu być,ale jak już jest to niech pracuje tak, by się nie wydało. Podczas oczekiwania zaproponowano kawę tylko klientowi,który (jak wynikało z rozmowy)miał tego dnia podpisać umowę.Rozmowa z konsultantem wyglądała następująco: na żadne z zadanych przeze mnie pytań pan nie potrafił odpowiedzieć. Za każdym razem pytał koleżankę,która po 5 pytaniu powiedziała ,że nie jest żaba i się nie rozerwie. Konsultant postanowił,że połączy mnie z działem obsługi klienta,ale niestety Pani w informacji korzysta z telefonu i muszę poczekać. Podziękowałam panu słowami,że nie będę dłużej marnować jego czasu,na co uzyskałam odpowiedź- „ uodporniłem się już na złośliwości klientów”Czas obsługi:Cała moja wizyta trwała prawie dwie godziny.Oferta: Nie dowiedziałam się absolutnie nic na temat ,który mnie interesował. Nie jestem w stanie ocenić ,czy oferta byłaby dla mnie odpowiednia.Wygląd miejsca:Miejsce urządzone typowo dla tychże salonów,jednak bardzo gorąco,pusty dystrybutor z zimną wodą.