Rewelacyjnie. Świetny kontakt, fajna, czytelna strona internetowa, pomoc konsultanta w sprawie nieoczywistej. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Szału nie ma, obsługa jeszcze trochę musi się poduczyć... Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Jedna z lepszych wyszukiwarek, miła, pomocna obsługa. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Wakacje z Itaką zawsze są tymi udanymi, korzystałam kilkukrotnie i mimo wyższych cen od konkurencji będę korzystać nadal, bo za jakość się płaci. Wspaniali rezydenci, świetna organizacja. Jeśli miałabym na coś narzekać to loty czarterowe pewną linią - w wakacje opóźnienie na 90%, jednak to podwykonawca, do Itaki nic nie mam ;) Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Uwielbiam, tanio, miło, coraz lepsza siatka połączeń. Nigdy jeszcze nie zaliczyłam opóźnienia i oby tak dalej! Korzystam i będę korzystać nadal. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Nie przepadam za podróżami autobusem, ale dzięki Polskiemu Busowi odkryłam nową jakość podróżowania! Plus za wprowadzenie wyboru miejscówek, rozwiązuje to niepotrzebny bałagan "na pokładzie"... Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Może nie jest to najlepsza na świecie linia lotnicza, ale sprawdzona i pewna - ja to lubię! Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo źle. Wiele jeszcze musi się zmienić, ale na szczęście widać światło w tunelu... Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.