Opinie użytkownika (9)

Brak wiedzy na...
Brak wiedzy na podstawowe kwestie dotyczące konta dla Klienta indywidualnego.

Małgorzata_1770

20.01.2020

BNP Paribas

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Świetny kontakt,...
Rewelacyjnie. Świetny kontakt, fajna, czytelna strona internetowa, pomoc konsultanta w sprawie nieoczywistej. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_1770

04.07.2017

Nationale-Nederlanden

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Szału nie...
OK. Szału nie ma, obsługa jeszcze trochę musi się poduczyć... Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_1770

04.07.2017

Aviva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Jedna...
Bardzo dobrze. Jedna z lepszych wyszukiwarek, miła, pomocna obsługa. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_1770

04.07.2017

Travelplanet.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Wakacje z...
Rewelacyjnie. Wakacje z Itaką zawsze są tymi udanymi, korzystałam kilkukrotnie i mimo wyższych cen od konkurencji będę korzystać nadal, bo za jakość się płaci. Wspaniali rezydenci, świetna organizacja. Jeśli miałabym na coś narzekać to loty czarterowe pewną linią - w wakacje opóźnienie na 90%, jednak to podwykonawca, do Itaki nic nie mam ;) Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_1770

04.07.2017

Itaka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Uwielbiam,...
Bardzo dobrze. Uwielbiam, tanio, miło, coraz lepsza siatka połączeń. Nigdy jeszcze nie zaliczyłam opóźnienia i oby tak dalej! Korzystam i będę korzystać nadal. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_1770

04.07.2017

Wizzair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Nie przepadam...
Dobrze. Nie przepadam za podróżami autobusem, ale dzięki Polskiemu Busowi odkryłam nową jakość podróżowania! Plus za wprowadzenie wyboru miejscówek, rozwiązuje to niepotrzebny bałagan "na pokładzie"... Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_1770

04.07.2017

FLiXBUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Może nie...
Rewelacyjnie. Może nie jest to najlepsza na świecie linia lotnicza, ale sprawdzona i pewna - ja to lubię! Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_1770

04.07.2017

LOT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle. Wiele...
Bardzo źle. Wiele jeszcze musi się zmienić, ale na szczęście widać światło w tunelu... Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Małgorzata_1770

04.07.2017

Koleje Mazowieckie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi