Towary na półkach nie do końca były uporządkowane, jednak trudności w znalezieniu towarów nie było. Jednak obsługa pozostawiała trochę wątpliwości, atmosfera przy kasie była napięta i niemiła, dało się wyczuć zmęczenie klientem i zbywanie go. Transakcje przebiegały szybko, jednak brak było życzliwości u niektórych pracowników na kasie.
Obsługa sympatyczna i kompetentna, na pytanie o kartofelki otrzymałam jasną odpowiedź iż nie ma w sposób bardzo uprzejmy, oraz zostałam zachęcona do kupna nowego podobnego produktu. Bardzo miła atmosfera stworzona przez obsługę. Wygląd miejsca obsługi nie budził zastrzeżeń. Co prawda musiałam chwilę poczekać na frytki, jednak życzliwość obsługi sprawiła, iż nie było to długie czekanie.
Na zgłoszenie się klienta, który otrzymał mms od sieci zachęcający do odwiedzenia sklepu, pani zajmująca się obsługą udzieliła wyczerpującej odpowiedzi wyjaśniając o chodzi, a także przedstawiając jedną z wybranych ofert promocyjnych. Zrobiła to w sposób klarowny, zrozumiały i jednocześnie z uśmiechem na twarzy.
Obsługa sklepu nie narzucała się przy wyborze butów, z uprzejmością udzielała informacji na temat dostępnych rozmiarów. Przy kasie transakcja przebiegła bez problemu, sprzedawca był miły, konkretny, proponował również środek do danej pary butów, aby nie przemakały. Stale dbano o właściwy wygląd sklepu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.