Wybrałam się do tego sklepu aby zakupić sobie buty jesienne. Obeszłam wszystkie regały, jedne buty mi się spodobały, ale niestety, nie było mojego rozmiaru. Podeszłam do kasy, gdzie stały dwie sprzedawczynie, które w tym momencie rozmawiały ze sobą na tematy prywatne. Zapytałam, czy mogłabym prosić jedną z nich, ponieważ chciałabym się dowiedzieć, czy z danego fasonu są jeszcze inne rozmiary. Pani odpowiedziała, że tylko to jest, co jest wystawione, po czym odwróciła się znów do swojej koleżanki.
Wczoraj byłam w banku w Pleszewie razem z moją roczną córką. Chciałam dowiedzieć się o możliwości założenia konta walutowego, ponieważ mój mąż pracuje w Belgii. Niestety, na samym wejściu do banku zastałam dużą kolejkę, postanowiłam jednak zaczekać. Okazało się, że niestety, nie wszystkie stanowiska są czynne. Moja córka zaczęła się niecierpliwić i płakać. Niestety, żaden z pracowników nie zainteresował się w jakim celu przyszłam do tego banku. Wyszłam po 20 minutach i niestety, nic się nie dowiedziałam.
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Odwiedziłam tą firmę...
Odwiedziłam tą firmę w dniu dzisiejszym, ponieważ mój tata, który jest rolnikiem poprosił mnie o dostarczenie tam dokumentów i zapytanie odnośnie złożenia wniosku o dopłatę. Spotkałam się tam z przemiłą obsługą oraz doskonałą kompetencją pracownika, który potrafił mi dokładnie i przejrzyście odpowiedzieć na pytanie.
Poszłam na zakupu do tego marketu razem z roczną córką, córkę miałam w wózku w spacerówce, na samym wejściu okazało się,że są tylko wózki, a nie ma w ogóle koszyków, oczywiście brak miejsca na pozostawienie wózka. Weszłam bez wózka, zrobiłam małe zakupy, ponieważ musiałam trzymać je w ręce, bo nie miałam w co ich włożyć. Podeszłam do kasy, przy której była długa kolejka, na pięć kas jedna tylko była czynna. Pracownicy sklepu chodzili po całym markecie, niestety nikt z nich nie zareagował na długą kolejkę. Córka zaczęła mi strasznie płakać, ale niestety nadal żadnej reakcji ze strony pracowników nie było.Uważam, że market ten w ogóle nie przejmuje się jakością obsługi klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.