Sklep H&M słynie z samoobsługi. Nie sposób dowiedzieć się od personelu gdzie coś się znajduje, jesli przypadkiem znalazło się pojedyńczy egzamplarz, ale nie w interesującym nas rozmiarze lub kolorze. Pani/panowie owszem są mili, ale mało pomocni. Ich obsługa klienta ogranicza się do kasowania. Sklep pod względem asortmentu odpowida mi, jednak nie umywa się do tego co można dostać w większych polskich miastach. Ceny są jak najbardziej ok, jednak jakość produktów nie zawsze najlepsza. Zasady VM H&M na opanowanie i ich stylizacje wyglądają świetnie na manekinach. Dosprzedaż również istanieje i kusi klientów, na przykład tych oczekujących w kolejce do kasy. Czas obsługi przy kasie - jeśli tylko otwierają kolejne stanowisko- to jest ok. jeśli jest tylko jeden kasjer- czeka się trochę dłużej. Mam czasami problem z rozpoznaniem, kto w tym sklepie pracuje (brak ubioru pracowniczego) , ale na szczęście sprzedawcy mają identyfikatory.
Salon formowy opeartora T-Mobile. Salon zadbany, urządzony prawdopodobnie zgodnie z obowiązującym standardami. Obsługa dała mi chwilę na rozejrzenie się po sklepie, po czym zaproponowali swoją pomoc. Udzielono odpowiedzi na nurtujące mnie pytania, pokazano ulotki, przedstawiono ofertę. Oferta mnie nie zainteresowała, jednak personel był miły i kompetentny.Niestety nie było na stanie interesującego mnie modelu telefonu, jednak atrapa była na tyle zbliżona do orginału, że mogłam sobie 'wyobrazić' jak telefon może się zachowywać w rzeczywistości. Obsługiwano mnie dość sprawnie, jednak trochę za długo musiałam czekać na sprawdzenie i przygotowanie oferty dopasowanej do moich potrzeb. Mimo, iż nie kupiłam nic personel nie był nachalny i do kńca miły i pomocny.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.