Opinia użytkownika: Małgorzata_1478
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Sklep H&M słynie z samoobsługi. Nie sposób dowiedzieć się od personelu gdzie coś się znajduje, jesli przypadkiem znalazło się pojedyńczy egzamplarz, ale nie w interesującym nas rozmiarze lub kolorze. Pani/panowie owszem są mili, ale mało pomocni. Ich obsługa klienta ogranicza się do kasowania. Sklep pod względem asortmentu odpowida mi, jednak nie umywa się do tego co można dostać w większych polskich miastach. Ceny są jak najbardziej ok, jednak jakość produktów nie zawsze najlepsza. Zasady VM H&M na opanowanie i ich stylizacje wyglądają świetnie na manekinach. Dosprzedaż również istanieje i kusi klientów, na przykład tych oczekujących w kolejce do kasy. Czas obsługi przy kasie - jeśli tylko otwierają kolejne stanowisko- to jest ok. jeśli jest tylko jeden kasjer- czeka się trochę dłużej. Mam czasami problem z rozpoznaniem, kto w tym sklepie pracuje (brak ubioru pracowniczego) , ale na szczęście sprzedawcy mają identyfikatory.