czas się zatrzymał, pracownik banku obsługują bardzo wolnoooo obsługuje, nigdzie im się nie spieszy, na pieniądze w obcej walucie trzeba czekać, w między czasie można byłoby obsłużyć kogoś innego, niestety nie w tym banku. bardzo dużo klientów, system niestabilny, ciasno w holu gdzie siedzą klienci, obsługa komputera bardzo słaba
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Obsługa Banku uśmiechnięta,...
Obsługa Banku uśmiechnięta, zachęca do podejścia do stanowiska obsługi, materiały promocyjne widoczne, obsługa mało zachęca do nowych promocji i ofert proponowanych przez Bank, mało ofert dla klientów z minimalną płacą, długi czas obsługi wynika z wolno działającego sytemu komputerowego, mało elastyczne podejście do klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.