Opinie użytkownika (1)

Wywiad telefoniczny; rozmowa...
Wywiad telefoniczny; rozmowa z kasjerka na temat mozliwosci zakupu biletu miesięcznego.Słabe strony sprzedaży: brak wyczerpującej informacji na temat produktu, nie zaproponowano najlepszego rozwiazania dla klienta ( podawanie standardowych stawek bez dopasowania do indywidualnej sytuacji przejazdu), brak wplywu sprzedawcy na decyzje zakupu (brak zachety, argumentow sprzedazowych). Mocne strony sprzedaży: szybka reakcja na telefon, mily, sympatyczny sposób prowadzenia rozmowy, poświęcenie odpowiedniej ilości czasu klientowi, chęc odpowiedzi na szczegolowe pytania klienta, cena produktu- atrakcyjna.

Małgorzata_1187

29.07.2010

PKS Bartoszyce

Placówka

Bartoszyce, Kętrzyńska 64

Nie zgadzam się (36)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi