W sklepie znajduduje sie szeroki asortyment, win z całego świata, bardzo dużo rodzajów wódek, szampanów , są nawet wina ekologiczne, bardzo miła obsługa, sprawna, szybka, personel ma fartuchy ochronne oraz identyfikatory, o co sie poprosi to szybko jest podane-bardzo dobra orientacja w asortymencie,jak również pochodzenie danego towaru.
Wczorajsza wizyta w banku PKO BP była związana z wpłata pieniążków na konto, zebym mogła zrobić przelew z domu z konta inteligo.Po wejsciu do Banku przeżyłam koszmar, 2 okienka kasowe czynne tylko, kolejka taka ze klienci wychodzili już na schody Banku, jakieś 15 osób, obsługa fatalna personel nie przeszkolony w udzielaniu informacji, cały czas pani ze tak powiem wisiała na telefonie i pytała sie jak co zrobić .Klienci zaczeli upominać sie zeby otwożyć jeszcze 2 kosy ale na to pracownik Banku powiedziała ze nie ma nikogo i nie było bo nawet na obsłudze interesantów nie można było sie doprosić osoby.Więc wszyscy co musieli to stali w dusznościach i pot spływał po nich i komentowali jakie to jest bezrobocie skoro tyle ludzi szuka pracy a tu nawet nie ma kto obsłużyć klientów, fatalnie , po prostu nie dopomyślenia przecież minęły czasy komuny ze sie stało od 4 rano w kolejce zeby coś kupic, obsługa jednej osoby trwała ok40min.Odechciewa sie czego kolwiek.
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Korzystam ze świadczeń...
Korzystam ze świadczeń z MGOPS w Busku-Zdroju, przy obsłudze jaka tam panuje mozna wiele sie nauczyć wszystko panie wytłumacza nawet pomagaja wypełnić wnioski.Wszystkie moje obserwacje są na moim przykładzie i jestem bardzo zadowolona z pracy jakią prezentuje dział zajmujący sie obsługa klientów w dziale dodatków mieszkaniowych, nie jak poszłam do świadczen o przyznanie zasiłków celowych to pani powiedziała zebym poczekała bo właśnie je sniadanie, nawet nie raczyła powiadomić o przerwie na śniadanie tylko z pełna buzia i podniesionym tonem, ale ogólnie podsumowując obserwacje jestem zadowolona z tej sytuacji jaka zaistniała
Dzisiaj też składałam zamówienie na kosmetyki w punkcie tzw(biuro Avon)lokal jest malutki jest tylko lider zespołu , Pani R. prowadzi sama ten punkt, powystawiane są kosmetyki bez opakowań, jeden obok drugiego, ułozone są asortymentem do wieku, rodzaju skóry, jest też dostepna karta kolorów do pomadek, oraz podkładów, pudrów sypkich, lakierów do paznokcji, co tylko komu potrzeba a nie ma na stanie zamawia czas oczekiwania 5 dni,jest tez rabat 25%od każdego zakupionego towaru, dostałam nowy katalog, Pani R. robi również, badanie skóry(test),oraz dobiera kremy do każdego rodzaju skóry, ponadto dostałam nowy katalog.Jestem zadowolona z obsługi , biuro czyste, tylko małe ale ogólnie wszystko dostępne po 1 szt do kupienia od razu na miejscu.
Salon Meblowy Abra w którym byłam na zakupach interesowało mnie kupno łóżka dla 7 letniego dziecka, chodziłam po sklepie około 15 min, następnie podszeszła pracownica i po przywitaniu zaoferowała pomoc w wyborze łóżka, zaprowadziła mnie do łóżek i pokoi dziecięcych tzw(wystawek), przedstawiła łożka, rozkładane, nierozkładane, oraz pokazała zestaw gamy kolorystycznej materiałów do wyboru, pracownik zna branze bardzo dobrze , jest pewny siebie, miły, i potrafi sprzedać odpowiednią rzecz, zamówiłam łóżko , ponieważ salon ten robi wyłącznie meble na zamówienie, dostałam nawet wyliczony rabat od razu, i zostało zaproponowane dowiezienie łóżka na miejsce zamieszkania,CZas oczekiwania 4 dni, czas obsługi 20min ciągłej rozmowy, pracownik posiadał koszule firmową niebieską w paski oraz identyfikator.Czystoś w Salonie super.
Obserwacja dotyczyła obsługi na stoisku z tradycją, czyli bezposrednia obsługa mnie jako klienta i osoby obsługujacej,pracownik posiadał fartuch jak też identyfikator, jak również zachowana była zmiana rękawiczek przy podawaniu poszczególnych towarów,niestety nie powiedział dzień dobry i się nie uśmiechnął ,miejsce sprzedaży lada obsługowa czystość zachowanapracownik miał małą wiedze przy sprzedaży wędliny, bądz mówił ze nie ma i nie zostało zaproponowane nic wzamian, kupowałam to co sama pokazałam co chcę kupić ,cena widoczna,plasterki obeschniete,czas obsługi 20min, dostępnośc asortymentu 100%, czystosć na ladzie zachowana.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.