Opinia użytkownika: Małgorzata_1067
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Wczorajsza wizyta w banku PKO BP była związana z wpłata pieniążków na konto, zebym mogła zrobić przelew z domu z konta inteligo.Po wejsciu do Banku przeżyłam koszmar, 2 okienka kasowe czynne tylko, kolejka taka ze klienci wychodzili już na schody Banku, jakieś 15 osób, obsługa fatalna personel nie przeszkolony w udzielaniu informacji, cały czas pani ze tak powiem wisiała na telefonie i pytała sie jak co zrobić .Klienci zaczeli upominać sie zeby otwożyć jeszcze 2 kosy ale na to pracownik Banku powiedziała ze nie ma nikogo i nie było bo nawet na obsłudze interesantów nie można było sie doprosić osoby.Więc wszyscy co musieli to stali w dusznościach i pot spływał po nich i komentowali jakie to jest bezrobocie skoro tyle ludzi szuka pracy a tu nawet nie ma kto obsłużyć klientów, fatalnie , po prostu nie dopomyślenia przecież minęły czasy komuny ze sie stało od 4 rano w kolejce zeby coś kupic, obsługa jednej osoby trwała ok40min.Odechciewa sie czego kolwiek.