Bardzo miła obsługa (szczególnie w dziale mięsnym), nie musiałam czekać ani chwili, zostałam zaproszona, ale nie nachalnie. Mięsa i wędliny wyglądały świeżo i apetycznie. Dobre zaopatrzenie wziąwszy pod uwagę niewielką powierzchnię sklepu. Warzywa i owoce - również dobry wybór, wyglądają świeżo. Przed sklepem trochę za mały parking, choć jak dotąd nie miałam problemów z zaparkowaniem.
Od początku otwarcia korzystałam z usług tego sklepu, mam kartę stałego klienta. Sklep, jak na swoją powierzchnię jest dość dobrze zaopatrzony, jednakże ostatnio zrezygnowałam z robienia w nim zakupów.
1. Zdarzają się produkty z aktualnym terminem przydatności, ale są już pokryte pleśnią. I to nie tylko te z wyprzedaży, ale i dostępne na stoisku. Zgłaszałam u kierowniczki sprawę serów (szczególnie ser śmietankowy z papryką), sytuacja miała się poprawić, ale już kilka razy musiałam wyrzucić ten zakup (mieszkam w znacznym oddaleniu od sklepu, nie mogę za każdym dokonywać zwrotów). Gdy zwróciłam uwagę sprzedawczyni, iż kroi ser pokryty pleśnią, ta najpierw sprawdziła datę przydatności do spożycia (ser nie był przeterminowany), a potem zaproponowała, że obkroi pleśń z sera, co też poczęła robić.
2. Warzywa i owoce, niektóre z nich nadają się również do wyrzucenia, a nie sprzedaży.
3. Wędliny - duży asortyment, ale nie pierwszej świeżości
4. Obsługa - niektóre panie z działu mięsnego, są wiecznie niezadowolone, czasem miałam wrażenie, że przeszkadzam im w układaniu wędlin, co zdaje się być dla niektórych z nich ulubionym zajęciem. Zdarzyło się kiedyś,że na dwoje klientów przypadały trzy panie obsługujące, przy czym dwie nie zwracały na mnie przez dłuższy czas uwagi, skupiając się właśnie na układaniu wędlin.
5. Gdy przywiązałam się do jakiejś marki produktów, ta nagle znikała i pojawiała się bardzo rzadko lub wcale. Dotyczy to produktów chętnie kupowanych także przez innych klientów (np. kabanosy drobiowe firmy Tarczyński, kawa MK Premium czerwona).
Moja zła opinia nie dotyczy wszystkich pracowników tegoż sklepu, gdyż niektórzy są i sympatyczni, i kompetentni.
Beznadziejna informacja, a raczej dezinformacja! Nie poinformowano mnie, że chcąc odebrać fakturę zbiorczą, należy zgłosić się po nią przed upływem końca miesiąca, tj. przed godz. 24 ostatniego dnia miesiąca. Zgłosiłam się po odbiór faktury pierwszego dnia lutego i nie otrzymałam dokumentu. Tak więc nie mogłam wrzucić w koszty prowadzenia działalności paliwa za kilkaset złotych. Nie poinformowano również wcześniej, że należy po odbiór faktury należy zgłosić się z paragonami.
Miła, sprawna i fachowa obsługa. Udzielane są zawsze rzetelne informacje , często z inicjatywy samych pracowników, m. in. na temat obsługi samochodów firmowych (program flota). Na początku kolejnego miesiąca zawsze czeka przygotowana zbiorcza faktura za miesiąc poprzedni. Sprawnie przebiega obsługa klientów. Korzystam z usług tej stacji kilka razy w tygodniu od niemal roku, polecam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.