Klient nie jest zauważany przez obsługę. Trzeba czekac i szuka kogos aby się czegoś dowiedziec. Słaba organizacja pracy. Długi czas oczekiwania. Obsługa ma słabą wiedzę dotyczącą produktów. Poszczególni sprzedawcy nawet mają sprzeczne informacje o produkcie.Każdy z nich mówi coś innego. Klient odczuwa iż jest mu wciskany produkt określonej marki, który musi byc sprzedawany. Słaba argumentacja sprzedawcy. Jest mało przekkonujący. Klient samemu musi pyta o szczegóły produktu. Personel zachowuje się w swobodny sposób niezważając na obecnośc klientów, Słaba ocena .
Klient jest niezauważany, jest obsługiwany schematycznie.W tym banku klient czuje się zagubiony i rzadko może liczy na pomoc personelu. Klient nie jest wyraźnie informowany o produkcie. Klient samodzielnie musi dopytywac się szczegółów dotyczących danego produktu kredytu i wszelkich warunków i opłat okołokredytowych, nie jest o tym informowany przez pracownika. Klient jest odsyłany do innych współpracowników przez co musi biegac między okienkami lub pokojami. Traci bardzo dużo czasu. Słaba organizacja banku. Zbyt mała liczba obsługujących - zawsze są kolejki. Pracownicy posiadają wiedzę we własnej dziedzinie jednak samodzielnie jej nie przekazują klientowi, należy się dopytac. Bank ze starodawnym, podejściem do klienta, klient traktowany z góry(musi czekac i nic nie mówic). Personel zawsze schludnie ubrany stosownie do stanowiska. Obsługa miła, uśmiechnięta jednak nie jest skora do pomocy, zainteresowania się klientem i jego problemem. Słabo oceniam tą placówkę
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.