Opinia użytkownika: MONIKA_544
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Klient jest niezauważany, jest obsługiwany schematycznie.W tym banku klient czuje się zagubiony i rzadko może liczy na pomoc personelu. Klient nie jest wyraźnie informowany o produkcie. Klient samodzielnie musi dopytywac się szczegółów dotyczących danego produktu kredytu i wszelkich warunków i opłat okołokredytowych, nie jest o tym informowany przez pracownika. Klient jest odsyłany do innych współpracowników przez co musi biegac między okienkami lub pokojami. Traci bardzo dużo czasu. Słaba organizacja banku. Zbyt mała liczba obsługujących - zawsze są kolejki. Pracownicy posiadają wiedzę we własnej dziedzinie jednak samodzielnie jej nie przekazują klientowi, należy się dopytac. Bank ze starodawnym, podejściem do klienta, klient traktowany z góry(musi czekac i nic nie mówic). Personel zawsze schludnie ubrany stosownie do stanowiska. Obsługa miła, uśmiechnięta jednak nie jest skora do pomocy, zainteresowania się klientem i jego problemem. Słabo oceniam tą placówkę