Opinie użytkownika (2)

Jakość obsługi w...
Jakość obsługi w tym sklepie jest świetna! Pracownicy są zawsze do dyspozycji Klienta. Wchodząc do sklepu czułam się zauważona. Co prawda towar na pierwszej ławie przed wejściem był w "delikatnym" nieładzie, jednak być może był to zabieg handlowy, by zwrócić uwagę przechodniów. W sklepie było czysto. Towar był posortowany wg kolorów i stylów. W szatni było schludnie, doradca czekał niedaleko i w potrzebie podawał odpowiedni towar bądź wymieniał rozmiary. Sprzedawcy skupiają się na klientach, starając się pomóc w sytuacjach trudnych / reklamacyjnych. Bedąc w sklepie byłam świadkiem, jak jedna z pracownic rozmawiała z Klientem, który chciał zareklamować bluzkę i stosował twardy styl negocjacji, gdzie krzykiem chciał zaskarbić sobie wygraną pozycję. Kasjerka zachowała spokój i opanowanym głosem pokierowała Klienta, wskazując rozwiązanie. Ja byłam bardzo zadowolona z obsługi, szybko, rzetelnie i przyjemnie. Polecam wszystkim!

MONIKA_3103

06.08.2015

Mohito

Placówka

Katowice, Pułaskiego 60

Nie zgadzam się (0)
Wchodząc do sklepu...
Wchodząc do sklepu jest się zauważanym głównie przez Panów Ochroniarzy. Obsługa sklepu jest zajęta wykonywaniem swoich obowiązków (czyt. składaniem towaru, sortowaniem ubrań na wieszakach). W momencie gdy ma się jakieś pytanie - miło odpowiada, jednak nie wychodzi z inicjatywą kontaktu i zaoferowania/ podania produktów dopasowanych do oczekiwań Klienta. W sklepie jest czysto i schludnie, jednak w szatni obszarem do poprawy jest oświetlenie. W szatni, do której weszłam niestety światło gasło i zaświecało się z powrotem, co prawdopodobnie było skutkiem małego zwarcia. Było to lekko uciążliwe dla Klienta przymierzającego odzież, którą chce zakupić. Towar posegregowany jest zgodnie ze stylem. Jest duży wybór produktów i rozmiarów. Niestety często przy kasie jest kolejka. Nie wszystkie kasy są czynne i robi się sztuczny tłok. Sprzedawcy przy kasach starają się być mili, jednak nie budują relacji z Klientem. Rozmawiają między sobą lekceważąc Klienta przy kasie, na początek proponują dodatkowy towar przy kasach co odczuwalne jest raczej jak wciskanie produktu poprzez pryzmat sprzedażowy Kasjera. Nie reagują prawidłowo na niestandardowe sytuacje podczas obsługi Klienta. Wychodząc z reklamówką towaru poczułam się bardzo niekomfortowo, gdy przechodząc przez bramki zaczęły pikać. Skutkiem tego było zwrócenie na mnie uwagi przez wszystkich przechodniów, co nie było przyjemne. Ochroniarz podchodzący do mnie tylko się uśmiechnął i dał mi do zrozumienia, że to częsta sytuacja i zaraz znajdzie czip w towarze. Nie zerkając nawet na paragon, oddał kapelusik z czipem do kasjerki, która nawet nie przeprosiła za swój błąd, odpięła go i oddała w moje ręcę tylko się uśmiechając i żegnając ze mną. Mimo, że jakość obsługi w tym sklepie pozostawia wiele do życzenia, mogę polecić ten lokal, ponieważ mają duży wybór towaru i są czynni dosyć długo w Katowicach. Gdybym jednak miała wybierać czy odwiedzić H&M w Silesii czy na 3 Stawach, mój wybór skłaniałby się do pierwszej pozycji.

MONIKA_3103

06.08.2015

H&M

Placówka

Katowice, Pułaskiego 60

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi