Dobrze. Personel kompetentny. Czas oczekiwania w normie.Szeroki wybór produktów. Wygląd miejsca obsługi niezbyt ciekawy, ale firma nastawia się na sprzedaż na wynos i z dostawą. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.
OK. Zamawiałam głównie do domu. Czas oczekiwania na dostawę zdecydowanie za długi. Personel w w większości potrafi zaoferować produkty i pomóc w ich wyborze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. Personel często się zmienia. Nie wszyscy pracownicy identyfikują się z celami firmy i zdarza się trafić na niezbyt uprzejmą osobę lub taką, która akurat zajęta jest innymi sprawami niż obsługa klienta. Stacje wyglądają ciekawie, w ofercie mają nie tylko paliwo, ale również inne produkty. Cena przystępna. Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.
Rewelacyjnie. Stacje paliw eMila są samoobsługowe. Trudno więc ocenić takie punkty jak: jakość obsługi, wiedza i kompetencja personelu, czy zachowanie personelu. Stacje schludne i czyste.Ponieważ nie mogę zakończyć ankiety bez wpisania oceny przy tych pytaniach, wpisuję ocenę najwyższą. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Hipermarket TESCO przy ul.Kopcińskiego 31 d jest sklepem cieszącym się stosunkowo dużą frekwencją. Spowodowane jest to zapewne dobrą lokalizacją w pobliżu ośrodka akademickiego, szpitala i bardzo ruchliwego skrzyżowania. Uważam jednak, że pracuje tam stanowczo zbyt mało personelu. Najczęściej czynne są tylko dwa stanowiska kasowe, przez co praktycznie o każdej porze dnia do kas ustawiają się długie kolejki. Podjęta próba rozwiązania tego problemu poprzez zainstalowanie dwóch kas samoobsługowych, nie spełniła oczekiwań ani klientów ani personelu. Samoobsługowe kasy po kilku dniach działania, zostały zamknięte, z nieznanych mi powodów. Powodem na pewno nie był brak zainteresowania ze strony klientów. Młodzi ludzie bardzo chętnie z nich korzystali. Obecnie kasy te zajmują miejsce, a kolejki jeszcze się wydłużyły.
Często tankuję na tej stacji. Ostatnio zauważyłam sporą rotację personelu. Nowe osoby przeważnie nie są tak uprzejme, jak te, które pracowały dłużej. Wyczuwalne u nich jest to, że traktują tę pracę tylko jako sposób na przetrwanie, zanim znajdą inną lepszą pracę. Wpływa to zdecydowanie na jakość obsługi klienta. Wygląd stacji również pozostawia wiele do życzenia. Neon od jakiegoś czasu się nie świeci i nikt nie dba o naprawę. W toalecie nieprzyjemny zapach i nezbyt czysto.
Sklep o stosunkowo dużej powierzchni. Wyłączając stoiska, które wymagają obsługi personelu (nabiał, wędliny, garmaż, rożen, kasy) personel mało widoczny. Na głównej hali chcąc uzyskać jakąkolwiek informację trudno jest znaleźć pracownika. Do personelu obsługującego kasy nie mam większych zastrzeżeń. W większości uprzejmi, ale słabo ukierunkowani na sprzedaż.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.