Mój ulubiony sklep . Każda ze sprzedawczyń jest bardzo miła . Zamawiają nawet na zamowienie produkty . W moim przypadku były to lody . Są przyjaznie nastawione . Znajduje tam zawsze produkt jaki jest mi potrzebny w danej chwili . Z przyjemnością odwiedzam ten sklep
Moją wizytę w tej restauracji nie wspominam dobrze. Przed zamówieniem spytałam się o zniżki dla studentów , oczywiscie z niej skorzystałam . Jednak nikt mi nie powiedział ze jeżeli skorzystam ze znizki , moje ulubione dotąd danie będzie odgrzewane w mikrofali a na dodatek frytki będą zimne . Dostałam tylko 1 sos gdzie normalnie powinnam dostać 3 . Dodatkowo obsługa nie była zbyt optymistycznie nastawiona . To po co są te zniżki , po to żeby zachęcić czy zniechęcić?
W Tej Biedronce zdarza mi się zrobic zakupy bardzo często . Zazwyczaj wszystko przebiega tak jak powinno . Zapytany o produkt personel potrafi określić jego lokalizację . Panie przy kasie są zawsze miłe i uśmiechnięte bez względu czy jest ranek czy ostatnie 15 minut pracy . Problem dziś był jak zawsze z ogromnym okresem oczekiwania w kolejce . To jest jedyny minus tego sklepu . Ludzie się nie cierpliwią a wołane do kasy panie albo nie przychodzą wcale albo z dużym opóźnieniem , tuż po zakończeniu przez oczekujących na nie konsumentów
Logiczne jest , że człowiek który sam nie jest w stanie przez dłuższy czas znaleźć produktu , poprosi pomoc personel. Niestety za każdym razem po zadanym pytaniu spotykam się tam z pretensjonalną miną i odpowiedzią . Tak jak by pracownik miał do mnie żal że przerywam mu pracę (np. układanie towaru) . Oczywiscie odpowiedz brzmi zazwyczaj "nie mamy nic takiego" , chodź polecano mi w tym sklepie kupić dany produkt. Jeżeli chodzi o nowy system kolejkowy z wyswietlaniem numerków w zupełności się sprawdza . Oczekiwanie w kolejce nie jest zbyt długie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.