Opinie użytkownika (2)

Odbyłam rozmowę informacyjną...
Odbyłam rozmowę informacyjną w tym banku odnośnie możliwości wzięcia kredytu. Jestem bardzo zadowolona zarówno z obsługi jak i z otrzymanych informacji.

Lucyna_79

30.12.2014

Santander Consumer Bank

Placówka

Lublin, Aleja Tysiąclecia 4

Nie zgadzam się (0)
Zakładałam nie dawno...
Zakładałam nie dawno ekonto w mBanku, wszelkie informacje otrzymałam od Pani telefonicznie, dopytywałam się kilkakrotnie czy prowadzenie tego konta jest bezpłatne, zostałam zapewniona że prowadzenie konta wynosi 0 zł. Pani poleciła mi kartę płatnicza, która też miała być za darmo, jednak gdy dzwonił do mnie Pan za około 3 tygodnie okazało się, że karta rzeczywiście jest bezpłatna, ale tylko i wyłącznie wtedy gdy miesięcznie operację dokonane za pomocą karty płatniczej nie będą niższe niż 300 złotych. Nie zostałam więc dokładnie poinformowana przez panią konsultantkę podczas pierwszej rozmowy

Lucyna_79

30.12.2014

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
16.09.2021
Odpowiedź firmy
Witam. Na wstępie chciałabym podziękować Pani za wyrażenie opinii dotyczącej poziomu świadczonych usług przez pracowników mBanku. Zależy nam, aby rozmowy z naszymi konsultantami spełniały oczekiwania klientów i standardy obsługi przez nas przyjęte. Jednocześnie w imieniu mBanku chciałbym przeprosić Panią za zaistniały błąd w komunikacji. W celu rozwiązania zaistniałej sytuacji zachęcam do kontaktu z infolinią lub najbliższym oddziałem mBanku. Mam nadzieję, że w przyszłości wszelkie kontakty z mBankiem będą przebiegały w oczekiwany przez Panią sposób i że ten incydent nie wpłynie znacząco na naszą dalszą współpracę. Pozdrawiam Marcin Jóźwiak, mBank

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi