Sklep po remoncie, pracownicy sklepu dobrze przygotowani do obsługi klientów, chętni do udzieleni pomocy, uśmiechnięci. Wśród zatrudnionej załogi widać panuje przyjazna atmosfera, nie wyczuwa się nerwowości, personel jest dobrze zarządzający i wyszkolony frontem do klienta. Panuje ogólny porządek, towar świeży. Nie zauważyłam produktów przeterminowanych.
Obserwacja dotyczy Poradni Foniatrycznej.
Wizyta u lekarza foniatry - lek.med.Ireny Leśniewskiej.
Wizyta została wyznaczona na konkretną datę i godzinę, zgodnie z wyznaczonym czasem zostałam przyjęta u lekarza. Lekarz doskonale zorientowany w historii mojej choroby. Badanie przebiegło w serdecznej atmosferze, zostałam w pełni poinformowana o swoim aktualnym stanie zdrowia. Udzielono mi fachowych rad dotyczących dalszego leczenia. Zostałam zaproszona na kolejną wizytę.
Opis obserwacji dotyczy cafe: "Euforial Art Cafe".
Zaraz przy wejściu do lokalu przywitał mnie uśmiech kelnerki. Podeszłam do wystawy przy ladzie by zorientować się jakie są ciastka. Zaraz podeszła do mnie z uśmiechem kelnerka, która nawiązała natychmiast ze mną kontakt, oferując poszczególne ciastka i ze szczegółami smakowymi oferowała ciasteczka. Zapytała o zamówienie w bardzo taktowny sposób, po czym wskazała stolik w bardzo ładnym miejscu. Zaprowadziła mnie tam z towarzyszącą mi koleżanką i poprosiła o zajęcie miejsc. W ciągu 2 min. zjawiła się z naszym zamówieniem i z uśmiechem postawiła ciasteczka z kawą. Poprosiłyśmy od razu o rachunek i o podliczenie nas indywidualnie. Oczywiście Pani nie widziała żadnych problemów, w ciągu minuty zjawiła się ponownie, przynosząc na talerzykach resztę z naszych pieniążków.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.