Po rozmowie z konsultantem infolinii PZU ,w, dniu 7.09.2009 r zgłaszam sie z współwłąścicielem pojazdu ,który wyjeżdża, celem podpisania dokumentów niezbędnych do dochodzenia odszkodowania i wypłaty tytułem szkody komunikacyjnej spowodowanej przez właściciela motoroweru Pegeot,dotyczącej samochodu Renault .
Plac przed inspektoratem duży ,ale spora ilość samochodów ,trudno znależć miejsce na parkingu.wejście do placówki czyste,wchodzimy,wita nas pracownica,kobieta lat ok.30 ,szatynka ,włosy półdługie,ma przypięty identyfikator z imieniem i nazwiskiem oraz funkcją,zaprasza do biurka,przed stanowiskiem są dwa krzesła ,prosi aby usiąść,na biurku panuje porządek.
Sprawnie zadaje pytania,w jakiej sprawie przychodzimy,jasno udziela odpowiedzi,wypełnia odpowiednie formularze,tłumaczy .W trakcie rozmowy dzwoni telefon,pracownica przeprasza nas i odbiera.
Celem przyśpieszenia likwiwdacji szkody proponuje podanie adresu mailowego.
W przeciągu 10 minut mamy wszystkie formularze powypełniane.Informuje ,że 9.09.2009r.zgłosi się likwidator.
Pożegnała nas uprzejmie,podziekowała.
Po stłuczce samochodu z winy kierowcy motoroweru,ubezpieczonego w PZU ,dzwonie do Placówki Pzu w Gorzowie Wlkp ,znajdującej sie na Placu Staromiejskim.Zostaje poinformowana,że szkode muszę zgłosić na infolinię Pzu.Pani ,która rozmawia ze mna w sposób bardzo miły podaje mi numer infolinii ,dziękuje za rozmowę .
Dzwonię na infolinię,automat jano i czytelnie dla mnie podaje komunikaty,zostaję szybko przełączona na rozmowę z konsultantem,czas oczekiwania to zaledwie pół minuty.
Konsultant wita się,przedstawia,pyta z jaką sprawa sie zgłaszam.
Szybko i sprawnie zbiera wszelkie niezbędne informacje i dane zarówno kierowcy ,sprawcy jak i właściciela pojazdu.W przypadku moich pytan prosto i logicznie udziela informacji.Z uwagi na fakt,że jest dwóch właścicieli pojazdu a jeden z nich musi wyjechać konsultant informuje o konieczności udania się do placówki PZU celem podpisania przez tego właściciela niezbędnych dokumentów.Powiadamia mnie ,że likwidator szkód zgłosi sie do mnie w przeciągu trzech dni.Informacje podawane były bardzo czytelnie,jasno ,szybko.
Byłam usatysfakcjonowana zarówno wiedza,obsługą ,życzliwością,jak i zaangażowaniem pracownika w udzielaniu mi informacji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.