Opinia użytkownika: Leokadia_2
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Po stłuczce samochodu z winy kierowcy motoroweru,ubezpieczonego w PZU ,dzwonie do Placówki Pzu w Gorzowie Wlkp ,znajdującej sie na Placu Staromiejskim.Zostaje poinformowana,że szkode muszę zgłosić na infolinię Pzu.Pani ,która rozmawia ze mna w sposób bardzo miły podaje mi numer infolinii ,dziękuje za rozmowę . Dzwonię na infolinię,automat jano i czytelnie dla mnie podaje komunikaty,zostaję szybko przełączona na rozmowę z konsultantem,czas oczekiwania to zaledwie pół minuty. Konsultant wita się,przedstawia,pyta z jaką sprawa sie zgłaszam. Szybko i sprawnie zbiera wszelkie niezbędne informacje i dane zarówno kierowcy ,sprawcy jak i właściciela pojazdu.W przypadku moich pytan prosto i logicznie udziela informacji.Z uwagi na fakt,że jest dwóch właścicieli pojazdu a jeden z nich musi wyjechać konsultant informuje o konieczności udania się do placówki PZU celem podpisania przez tego właściciela niezbędnych dokumentów.Powiadamia mnie ,że likwidator szkód zgłosi sie do mnie w przeciągu trzech dni.Informacje podawane były bardzo czytelnie,jasno ,szybko. Byłam usatysfakcjonowana zarówno wiedza,obsługą ,życzliwością,jak i zaangażowaniem pracownika w udzielaniu mi informacji.