Opinia użytkownika: Leokadia_2
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Po rozmowie z konsultantem infolinii PZU ,w, dniu 7.09.2009 r zgłaszam sie z współwłąścicielem pojazdu ,który wyjeżdża, celem podpisania dokumentów niezbędnych do dochodzenia odszkodowania i wypłaty tytułem szkody komunikacyjnej spowodowanej przez właściciela motoroweru Pegeot,dotyczącej samochodu Renault . Plac przed inspektoratem duży ,ale spora ilość samochodów ,trudno znależć miejsce na parkingu.wejście do placówki czyste,wchodzimy,wita nas pracownica,kobieta lat ok.30 ,szatynka ,włosy półdługie,ma przypięty identyfikator z imieniem i nazwiskiem oraz funkcją,zaprasza do biurka,przed stanowiskiem są dwa krzesła ,prosi aby usiąść,na biurku panuje porządek. Sprawnie zadaje pytania,w jakiej sprawie przychodzimy,jasno udziela odpowiedzi,wypełnia odpowiednie formularze,tłumaczy .W trakcie rozmowy dzwoni telefon,pracownica przeprasza nas i odbiera. Celem przyśpieszenia likwiwdacji szkody proponuje podanie adresu mailowego. W przeciągu 10 minut mamy wszystkie formularze powypełniane.Informuje ,że 9.09.2009r.zgłosi się likwidator. Pożegnała nas uprzejmie,podziekowała.