Sprzedawcy bardziej interesują się układaniem towaru niż obsługą klienta. Choć utrzymanie czystości na terenie sklepu jest bardzo istotne, to jednak priorytetem dla sprzedawców powinna być pomoc klientowi. Sprzedawcy dosyć dobrze orientują się w asortymencie sklepu, jednak bez wyraźnej prośby, nie wykazują inicjatywy w obsłudze kupujących. W sytuacji zwrotów, sprzedawcy sprawiają wrażenie wyraźnie niezadowolonych oraz zdegustowanych. Za wszelką cenę usiłują poznać przyczynę zwrotu a także w dosyć nachalny sposób starają się, by zamiast oddania zakupu, klient wymienił go na inną rzecz
Sprzedawcy mili i kompetentni. Posiadają szeroki zakres wiedzy na temat ubrań i dodatków, które znajdują się w ofercie sklepu. Swoim wyglądem (schludny makijaż i fryzura, uniformy oraz identyfikatory) reprezentują w godny sposób markę sklepu. Wykazują duże zainteresowanie klientem, jednak nie są nachalni. Są zaangażowani w pomoc klientowi. Mają wyczucie gustu i dobry smak, co widać po aranżacji sklepu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.