Opinie użytkownika (6)

W Eurocash w...
W Eurocash w Wieluniu standardy obsługi są żenujące. Obsługa zachowuje się bezczelnie i jest nieuprzejma. Kasjerka nie potrafi odpowiedzieć na powitanie, jest nadąsana i prowadzi obsługę "z łaski". Na hali panuje bałagan i chaos. Wiele towarów jest porozrywanych i przewróconych. Pracownik magazynowy zamiast odnieść towar na półkę puścił go po brudnej podłodze do drugiego pracownika. Brak jest wielu cen, lub są one pozamieniane.

Laina

02.12.2012

EUROCASH

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kiedy udałam się...
Kiedy udałam się w sobotnie przedpołudnie do salonu orange w Wieluniu przy ul.Kaliskiej zastałam tam 3 klientów i tylko 1 konsultanta, który prowadził obsługę zarówno w kasie jak i na sali sprzedaży. Po kilku minutach kiedy przyszła moja kolej aby podejść do lady okazało się, że jeden z klientów to pracownik serwisujący alarmy. Gdy ja próbowałam dowiedzieć się coś na temat internetu mobilnego serwisant uruchamiał alarm zainstalowany w salonie a pracownik bez słowa wytłumaczenia czy przeproszenia co chwila odchodził od lady i wyłączał uruchomiony alarm. Zachowanie takie uważam, za niedopuszczalne i lekceważące dla mnie jako klienta.

Laina

25.10.2012

Orange

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Zrodziła mi się...
Zrodziła mi się potrzeba zakupu laptopa, więc zaczęłam przeglądać ofertę sklepów z takim sprzętem. Swoje poszukiwania rozpoczęłam od sklepu Media Expert w Sieradzu, który znajduję się w nowej galerii Handlowej Dekada. Sklep jest bardzo przestronny i posiada szeroki asortyment towaru. Po 3 minutach mojego samotnego przebywania między półkami z komputerami przenośnymi podszedł do mnie pracownik ubrany w służbową, żółtą koszulkę polo i z zainteresowaniem zaczął wypytywać o to dla kogo ma być laptop, jak długo będzie on użytkowany i czy komputer bedzie często przewożony. Pracownik był bardzo życzliwy i okazywał pozytywne nastawienie do swojej pracy. Znał dobrze asortyment ze swojego działu i umiał wymienić parametry każdego laptopa. Szybko i rzetelnie zaprezentował mi kilka modeli interesującego mnie sprzętu a także omówił możliwość wykupienia dodatkowej, dłuższej gwarancji.

Laina

25.10.2012

Media Expert

Placówka

Sieradz, Wojska Polskiego 11

Nie zgadzam się (0)
Bar "Eden" odwiedzam...
Bar "Eden" odwiedzam od początku jego istnienia, czyli od 1986 roku. Juz przez conajmniej 20 lat mogę obserwować zachodzące w nim zmiany. W kawiarnii można zakupić na wynos lub zjeść na miejscu smaczne ciasta po przystępnej cenie. Właściciele stopniowo rozszerzają asortyment wypieków i tortów, chcąc trafić w gusta wszystkich klientów. Polecam również lody gałkowe, gdyż są tu podawane największe gałki w mieście.Negatywne punkty na które chcę zwrócić uwagę to wąski asortyment dań przekąskowych, nudne dekoracje na stolikach nie zmieniające się od miesięcy i czasami niezbyt uprzejmą obsługę za barem. Dziwactwem są przykręcone stoliki do podłogi i wypraszanie gości o 21.45, mimo ze na drzwiach widnieje, że czynne jest do 22.00.

Laina

26.09.2012

Eden Bar Kawowy

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dziś zmuszona byłam...
Dziś zmuszona byłam do uzupełnienia podręcznych apteczek w zakładzie produkcyjnym. W tym celu udałam sie do Apteki przy ul.Sieradzkiej którą prowadzi rodzina Burchacińskich. Za ladą zastałam dwie osoby w służbowych białych fartuchach obsługujące klientów i jedną osobę rozkładającą towar, którą można było łatwo rozpoznać po innym kolorze odzieży ochronnej. Pani magister wykazała się wiedzą i służyła radą przy wyborze środków opatrunkowych. Szybko zaproponowała mi kilka przydatnych zestawów leków oraz zamienników potrzebnych mi medykamentów. Nie było też żadnych problemów z uzyskaniem potrzebnego mi dokumentu sprzedaży. Fakturę dostałam "od ręki". Apteka posiada 3 wejścia i podjazd dla niepełnosprawnych co też niest pewnym udogodnieniem. Jedyny minus to brak dogodnego parkingu przed wejściem.

Laina

12.09.2012

Apteka Burchacińscy

Placówka

Wieluń, św. Barbary 4

Nie zgadzam się (0)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym w godzinach rannych zrobiłam zakupy śniadaniowe w markecie Biedronka. Zależało mi na szybkiej obsłudze, gdyż spieszyłam się do pracy. Znając rozmieszczenie towaru na półkach szybko wrzuciłam potrzebne mi produkty do koszyka i udałam się do kasy. Świeze pieczywo wystawione było w odpowiednich pojemnikach usytułowanych blisko wejścia i odpowiednio zabezpieczonych przed kurzem. Wędlina wystawiona w chłodniach posiadała odpowiednio długi termin przydatnosci do spożycia. Z rana przy kasach mozna spotkac dużą liczbę uczniów robiących drobne zakupy przed zajęciami w szkole ale mimo tego obsługa przy kasach szła szybko i sprawnie. Cała moja wizyta w markecie trwała kilka minut i dzięki miłej i szybkiej obsłudze nie spóźniłam się do pracy.

Laina

12.09.2012

Biedronka

Placówka

Kraków, Łużycka 55

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi