W Eurocash w Wieluniu standardy obsługi są żenujące. Obsługa zachowuje się bezczelnie i jest nieuprzejma. Kasjerka nie potrafi odpowiedzieć na powitanie, jest nadąsana i prowadzi obsługę "z łaski". Na hali panuje bałagan i chaos. Wiele towarów jest porozrywanych i przewróconych. Pracownik magazynowy zamiast odnieść towar na półkę puścił go po brudnej podłodze do drugiego pracownika. Brak jest wielu cen, lub są one pozamieniane.
Kiedy udałam się w sobotnie przedpołudnie do salonu orange w Wieluniu przy ul.Kaliskiej zastałam tam 3 klientów i tylko 1 konsultanta, który prowadził obsługę zarówno w kasie jak i na sali sprzedaży. Po kilku minutach kiedy przyszła moja kolej aby podejść do lady okazało się, że jeden z klientów to pracownik serwisujący alarmy. Gdy ja próbowałam dowiedzieć się coś na temat internetu mobilnego serwisant uruchamiał alarm zainstalowany w salonie a pracownik bez słowa wytłumaczenia czy przeproszenia co chwila odchodził od lady i wyłączał uruchomiony alarm. Zachowanie takie uważam, za niedopuszczalne i lekceważące dla mnie jako klienta.
Zrodziła mi się potrzeba zakupu laptopa, więc zaczęłam przeglądać ofertę sklepów z takim sprzętem. Swoje poszukiwania rozpoczęłam od sklepu Media Expert w Sieradzu, który znajduję się w nowej galerii Handlowej Dekada. Sklep jest bardzo przestronny i posiada szeroki asortyment towaru. Po 3 minutach mojego samotnego przebywania między półkami z komputerami przenośnymi podszedł do mnie pracownik ubrany w służbową, żółtą koszulkę polo i z zainteresowaniem zaczął wypytywać o to dla kogo ma być laptop, jak długo będzie on użytkowany i czy komputer bedzie często przewożony. Pracownik był bardzo życzliwy i okazywał pozytywne nastawienie do swojej pracy. Znał dobrze asortyment ze swojego działu i umiał wymienić parametry każdego laptopa. Szybko i rzetelnie zaprezentował mi kilka modeli interesującego mnie sprzętu a także omówił możliwość wykupienia dodatkowej, dłuższej gwarancji.
Bar "Eden" odwiedzam od początku jego istnienia, czyli od 1986 roku. Juz przez conajmniej 20 lat mogę obserwować zachodzące w nim zmiany. W kawiarnii można zakupić na wynos lub zjeść na miejscu smaczne ciasta po przystępnej cenie. Właściciele stopniowo rozszerzają asortyment wypieków i tortów, chcąc trafić w gusta wszystkich klientów. Polecam również lody gałkowe, gdyż są tu podawane największe gałki w mieście.Negatywne punkty na które chcę zwrócić uwagę to wąski asortyment dań przekąskowych, nudne dekoracje na stolikach nie zmieniające się od miesięcy i czasami niezbyt uprzejmą obsługę za barem. Dziwactwem są przykręcone stoliki do podłogi i wypraszanie gości o 21.45, mimo ze na drzwiach widnieje, że czynne jest do 22.00.
Dziś zmuszona byłam do uzupełnienia podręcznych apteczek w zakładzie produkcyjnym. W tym celu udałam sie do Apteki przy ul.Sieradzkiej którą prowadzi rodzina Burchacińskich. Za ladą zastałam dwie osoby w służbowych białych fartuchach obsługujące klientów i jedną osobę rozkładającą towar, którą można było łatwo rozpoznać po innym kolorze odzieży ochronnej. Pani magister wykazała się wiedzą i służyła radą przy wyborze środków opatrunkowych. Szybko zaproponowała mi kilka przydatnych zestawów leków oraz zamienników potrzebnych mi medykamentów. Nie było też żadnych problemów z uzyskaniem potrzebnego mi dokumentu sprzedaży. Fakturę dostałam "od ręki". Apteka posiada 3 wejścia i podjazd dla niepełnosprawnych co też niest pewnym udogodnieniem. Jedyny minus to brak dogodnego parkingu przed wejściem.
W dniu dzisiejszym w godzinach rannych zrobiłam zakupy śniadaniowe w markecie Biedronka. Zależało mi na szybkiej obsłudze, gdyż spieszyłam się do pracy. Znając rozmieszczenie towaru na półkach szybko wrzuciłam potrzebne mi produkty do koszyka i udałam się do kasy. Świeze pieczywo wystawione było w odpowiednich pojemnikach usytułowanych blisko wejścia i odpowiednio zabezpieczonych przed kurzem. Wędlina wystawiona w chłodniach posiadała odpowiednio długi termin przydatnosci do spożycia. Z rana przy kasach mozna spotkac dużą liczbę uczniów robiących drobne zakupy przed zajęciami w szkole ale mimo tego obsługa przy kasach szła szybko i sprawnie. Cała moja wizyta w markecie trwała kilka minut i dzięki miłej i szybkiej obsłudze nie spóźniłam się do pracy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.