Rozmowa telefoniczna z pracownikiem z biura likwidacji szkód przebiegła w profesjonalny sposób. Po podaniu przeze mnie danych związanych z likwidowaną szkodą i wysłuchaniu zadanych pytań, pracownik wyjaśnił mi w sposób akceptowalny dla laika zasady dalszego postępowania, cierpliwie wysłuchał kolejnego pytania na które także konkretnie i na temat odpowiedział. Z jakości obsługi jestem zadowolona.
Miejscem badania jest stacja paliw PKN Orlen, przy ul. Sienkiewicza. Na podjeździe panuje porządek. Przy dystrybutorach dostępne są jednorazowego użytku rękawiczki a także wiaderko z czystą wodą oraz ściągaczką do mycia szyb. Do dystrybutora LPG podchodzi i pomaga pracownik stacji i przy okazji poleca paliwa Verva. Obsługa przy kasie sprawna z zachowaniem form grzecznościowych, zapytanie czy życzę sobie fakturę, pytanie o kartę Vitay. Z obsługi jestem zadowolona, czego z kolei nie mogę powiedzieć o cenach. Art. motoryzacyjne i spożywcze w tym także alkohole są znacznie droższe niż w innych sklepach, natomiast ceny paliw kształtują się konkurencyjnie w stosunku do innych stacji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.