Ogólne wrażenie wizyty w placówce bardzo miłe. Trafiłam na panią która chyba uczyła się obsługi klienta przez co całość trwała odrobine dłużej niż zwykle ale nie było to żadnym problemem. Niestety zachowanie pani kierownik zostawiało wiele do życzenia kiedy dziewczyna poprosiła o pomoc. Pani kierownik była dla niej bardzo nie miła i zwracała dość dobitnie uwagi przy kliencie co nie powinno mieć miejsca.
Niestety często Żabka nie dba o klienta. Podczas ostatniej wizyty ok 10 minut czekałam aż pracownik podejdzie aby mnie obsłużyć. Dodatkowo pani miała chyba gorszy dzień ponieważ była bardzo nie miła. Sklep świecił pustkami wiec jej nieobecność raczej nie była spowodowana uzupełnianiem towaru na sklepie
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.