Opinie użytkownika (2)

Chcę się podzielić...
Chcę się podzielić moimi doświadczeniami z TP SA dotyczącymi prób przejścia z fakturowania świadczonych mi usług w formie papierowej na formę elektroniczną ostatecznie zakończonych fiaskiem. Początki sięgają jeszcze końca 2010 roku, kiedy to zachęcony informacją wysłałem na odpowiedni numer SMS o treści "eko" Otrzymałem od razu informację zwrotną, że skontaktuje się ze mną konsultant w ciągu 48 godzin. Gdy to nie nastąpiło po 4 dniach ponownie wysłałem SMS, ponownie otrzymałem info zwrotną i ponownie nikt się ze mną nie skontaktował. Przy którejś z kolejnych faktur TP SA podała informację, że aby być ekologicznym wystarczy wysłać SMS o treści "natura" z podaniem swojego numeru telefonu stacjonarnego. Tak też zrobiłem i znowu nic się nie wydarzyło...:( Po krótkim czasie kończyła się moja umowa z TP na dostawę internetu i zdecydowałem się ją przedłużyć, zadowolony generalnie z usługi. Podpisując zaznaczyłem opcję, że chcę otrzymywać faktury elektronicznie. Myślicie, że się udało? Nic z tego. TP jest twarda i nadal pomimo tylu prób przysyła faktury w formie papierowej. Oto jak w temacie ekologii teoria rozmija się z praktyką . Krzysztof

Krzysztof_546

23.04.2011

Telekomunikacja Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (3)
W poszukiwaniu odkurzacza...
W poszukiwaniu odkurzacza udałem się na stronę internetową firmy Mix electronics. Wszedłem w kategorię odkurzaczy standardowych i wybrałem filtr Zelmer. Ku mojemu zdziwieniu znalazłem się wśród wszystkich produktów Zelmera, gdzie odkurzacze są prezentowane obok tosterów, garnków, robotów kuchennych itp. Wielokrotne próby pokazują, że nie dzieje się tak za każdym razem, ale powiedzmy 50/50. Na plus jest objaśnienie symboli pojawiających się przy poszczególnych modelach-legenda na każdej stronie i szczegółowy filtr m.in. z wagą i poziomem hałasu odkurzaczy.

Krzysztof_546

14.11.2009
Nie zgadzam się (19)
12.05.2022
Odpowiedź firmy
Szanowny Panie Krzysztofie. Pańskie spostrzeżenia dotyczące działania naszej strony internetowej zostały przekazane do odpowiedniego działu. Niebawem błąd zostanie usunięty. Dziękujemy za informację i zapraszamy ponownie!

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi