Opinia użytkownika: Krzysztof_546
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Chcę się podzielić moimi doświadczeniami z TP SA dotyczącymi prób przejścia z fakturowania świadczonych mi usług w formie papierowej na formę elektroniczną ostatecznie zakończonych fiaskiem. Początki sięgają jeszcze końca 2010 roku, kiedy to zachęcony informacją wysłałem na odpowiedni numer SMS o treści "eko" Otrzymałem od razu informację zwrotną, że skontaktuje się ze mną konsultant w ciągu 48 godzin. Gdy to nie nastąpiło po 4 dniach ponownie wysłałem SMS, ponownie otrzymałem info zwrotną i ponownie nikt się ze mną nie skontaktował. Przy którejś z kolejnych faktur TP SA podała informację, że aby być ekologicznym wystarczy wysłać SMS o treści "natura" z podaniem swojego numeru telefonu stacjonarnego. Tak też zrobiłem i znowu nic się nie wydarzyło...:( Po krótkim czasie kończyła się moja umowa z TP na dostawę internetu i zdecydowałem się ją przedłużyć, zadowolony generalnie z usługi. Podpisując zaznaczyłem opcję, że chcę otrzymywać faktury elektronicznie. Myślicie, że się udało? Nic z tego. TP jest twarda i nadal pomimo tylu prób przysyła faktury w formie papierowej. Oto jak w temacie ekologii teoria rozmija się z praktyką . Krzysztof