Dnia 22.04 w porze porannej byłem na zakupach w Biedronce po wejściu zauważyłem że brakuje koszyków podręcznych, podłoga była bardzo brudna. Bardzo duże kolejki przy kasie. Całość przyjemności z zakupów oceniam bardzo słabo. Personel w sklepie był bardzo miły.
Często brakuje personelu w sklepie, tyczy się to w szczególności pracowników na dziale mięsnym. Sklep jest czysty i zadbany a obsługa bardzo miła i uprzejma. Czas oczekiwania w kolejce do kasy zazwyczaj jest dość długi.
Dziękujemy za ważne dla nas informacje dotyczące naszego marketu w Opolu.
Pragniemy poinformować, iż wszystkie zgłoszone przez Pana uwagi te pozytywne i negatywne przekazaliśmy do dyrekcji marketu i dyrekcji regionalnej, w celu wprowadzenia odpowiednich środków zaradczych, aby w przyszłości uniknąć opisanych niedociągnięć z zakresu sprawnej obsługi.
Jednocześnie wyrażamy nadzieję, iż pozostanie Pan naszym Klientem, a kolejne zakupy będą upływały w miłej atmosferze
Pozdrawiamy, Centrum Obsługi Klienta
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.